۲۴
دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸
تعداد بازدید: ۳۳۴۹
سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح، جهت بهبود سلامت اجتماعی در نیروهای مسلح خدمات مشاوره ای و روانشناسی را تحت پوشش بیمه قرار داد.

خدمات مشاوره و روانشناسی تحت پوشش بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح قرار گرفت

 

به گزارش روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح، امیرسرتیپ دوم پزشک فرشاد نجفی پور جانشین مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح با اشاره به اهمیت مشاوره و روانشناسی در سلامت ذهنی و اجتماعی نیروهای مسلح گفت: خوشبختانه با پیگیری های انجام شده در ساتا، خدمات مشاوره و روانشناسی تحت پوشش بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح قرار گرفت که این خود نشانگر اهمیت سلامت در نیروهای مسلح می باشد.

امیر نجفی پور ضمن اشاره به ابعاد مختلف اهمیت این خدمات افزود: جامعه سالم نیازمند افراد سالم می باشد و نیروهای مسلح به دلیل فشار روحی بسیار زیاد کاری، نیازمند بهره مندی از خدمات مشاوره ای مختلفی هستند که ما نیز در سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح بر این موضوع اتفاق نظر داریم و به امید خدا این چنین خدماتی مشاوره ای بیشتر تحت حمایت این سازمان قرار خواهد گرفت.

گفتنی است، در پی این اقدام شایسته و مهم سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح، سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران، با ارزشمند دانستن خدمات مشاوره ای و روانشناسی در نیروهای مسلح ضمن اهدای لوح تقدیر، از همت و تلاش تمامی دست اندرکاران این طرح تقدیر و تشکر کرد.

 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها