۲۳۲۱۶
دوشنبه ۰۱ مرداد ۱۴۰۳
تعداد بازدید: ۵۲۱
سردار جعفری نسب:
سردار جعفری نسب گفت: اقدامات صورت گرفته در فراجا و به خصوص شخص فرمانده محترم کل  در ارایه خدمات به پیشکسوتان منجر به رضایت و دلگرمی آنان شده است و به حق شایسته تقدیر و قدردانی است.

هشتمین نشست نمایندگان دوره چهارم مجمع کانون بازنشستگان انتظامی با حضور سردار اشراق معاون هماهنگ کننده فراجا و رییس مجمع، سردار شرفی جانشین معاون هماهنگ‌ کننده و رییس هیات مدیره کانون، سردارجعفری نسب رییس کانون، سرداربهزادی نیا رییس سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح، سردار برزا دستیار فرماندهی در اموربازنشستگان، اعضا هیات مدیره کانون و نمایندگان دوره چهارم مجمع کانون در سالن شهدای انتظامی ستاد فرماندهی برگزار شد.

در این نشست سردار جعفری نسب رئیس کانون ضمن تقدیر و قدردانی ازحمایت‌های بی شایبه فراجا ازکانون بازنشستگان وجامعه پیشکسوتان گفت: اقدامات صورت گرفته در فراجا و به خصوص شخص فرمانده محترم کل  در ارایه خدمات به پیشکسوتان منجر به رضایت و دلگرمی آنان شده است و به حق شایسته تقدیر و قدردانی است.

رییس کانون بازنشستگان انتظامی با اشاره به اینکه با هماهنگی وارتباط خوبی که با دستیاری فرماندهی کل فراجا در امور بازنشستگان وهمچنین سازمان های ساتا و سابا برقرارشده است ارایه خدمات به جامعه هدف شتاب بیشنری گرفته است، گفت: جا دارد از همه سازمان‌های بالا دستی درحمایت وپیگیری مطالبات بازنشستگان تقدیروقدردانی کرد.

رییس کانون بازنشستگان ‌انتظامی در ادامه سخنان خود گزارشی از برنامه ها و اقدامات کانون در صندوق حبیب بن مظاهر و زمین کیاسر گیلان ارایه داد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو