۲۲۹۵۲
سه‌شنبه ۱۹ تير ۱۴۰۳
تعداد بازدید: ۲۸۸

معاون هماهنگ کننده انتظامی استان زنجان با اشاره به این که تجارب و اندوخته های بازنشستگان یک سرمایه گرانبها و با ارزش است گفت: تجربیات بازنشستگان آینه و سرمشق راه کارکنان پلیس است
به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس ، سرهنگ مرتضی عباسی در دیدار با عضو وابسته آقای اصغر شیرمحمدی اظهار کرد:بازنشستگان در کمال صداقت و درستکاری، بیش از 30 سال از بهترین سال های عمرخود را در سنگر خدمت به کشور عزیزمان گذرانده و در راستای ایجاد نظم و امنیت در جامعه خالصانه تلاش کرده اند.
وی افزود تجربه اعضای وابسته ثروت ماندگاری برای آیندگان و سرمایه ای ارزشمند برای جامعه هستندو استفاده از اندوخته های معنویو تجربیات این عزیزان باعث موفقیت در ماموریت ها خواخد بود.
معاون هماهنگ کننده انتظامی استان با اشاره به این که تجارب و اندوخته های بازنشستگان یک سرمایه گرانبها و ارزشمند است عنوان کرد: تجربیات بازنشستگان اینه و سرمشق راه کارکنان پلیس است.
سرهنگ عباسی با بیان این که بازنشستگان در همه حال سرمایه های ارزشمند فراجا هستند تصریح کرد:بازنشستگان هریک زمانی در پیشبرد و تحقق اهداف پلیس تلاش کرده اند و امنیت امروز جامعه امانتی است که در سایه زحمات آنان بدست آمده است.
این مقام انتظامی در پایان بیان کرد: برنامه ریزی جهت رفع دغدغه ها،حمایت مادی و معنوی و همچنین حفظ و ارتقاء سلامت و کرامت بازنشستگان همواره یکی از الویت هاست.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها