۲۲۷۵۲
چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳
تعداد بازدید: ۱۹۹
به‌منظور اطلاع شما عزیزان از مجموعه برنامه‌ها، خدمات و اقداماتی که در یک ماه اخیر از سوي دفتر نمایندگی شرق انجام گرفته است، گفت‌وگویی با سرهنگ بازنشسته علیرضا آب‌روش مسئول دفتر نمایندگی شرق انجام دادیم:

کانون بازنشستگان انتظامی تهران بزرگ به‌عنوان حامی اصلی بازنشستگان، مستمري‌بگیران و خانواده محترم آنها، همواره تلاش دارد تا با بهره‌گیري از توان دفاتر نمایندگی، در مسیر رفع نیازها و مشکلات معیشتی و رفاهی و ارتقاي کیفیت زندگی آنها گام بردارد.

به‌منظور اطلاع شما عزیزان از مجموعه برنامه‌ها، خدمات و اقداماتی که در یک ماه اخیر از سوي دفتر نمایندگی شرق انجام گرفته است، گفت‌وگویی با سرهنگ بازنشسته علیرضا آب‌روش مسئول دفتر نمایندگی شرق انجام دادیم:

-  در ابتدا بفرمایید مهم‌ترین برنامه‌هایی که دفتر نمایندگی شرق در این ماه داشت، چه بود؟

با سلام، از جمله مهم‌ترین برنامه‌های دفتر شرق در ماه خرداد 25 مورد بازدید و سرکشی از محل اعتبارات ساتا از مستمری‌‌بگیران و بازنشستگان حوزه استحفاظی و 5 مورد هم مستمری‌بگیران همسر و بازنشستگان زن ، 2 مورد برگزاری ضیافت از محل اعتبارات ساتا به تعداد 92خانواده (275 نفر) بود.

-  در بحث خدمات رفاهی و معیشتی چه اقداماتی در این ماه انجام گرفته است؟

برگزاری دو مرحله ضیافت خانوادگی ویژه پیشکسوتان و مستمری‌بگیران حوزه دفتر نمایندگی، شرکت در مراسم متوفیان و انجام اقدامات مندرج در دستورالعمل‌های مربوط، صدور و تحویل کارت شناسایی و بنیاد کارت و کارت نجم خاورمیانه برای جامعه تحت پوشش و تحویل سبد معیشتی به 6 نفر از افراد نیازمند حوزه نمایندگی

-  در بحث خدمات مشاوره حقوقی و معاضدت قضایی، چه اقداماتی در این ماه انجام گرفته است؟

معرفی افراد نیازمند به مشاوره و معاضدت حقوقی حوزه استحفاظی به امور حقوقی کانون فاتب از جمله فعالیت‌های این دفتر بوده است.

-  اگر امکان دارد گزارشی در حوزه توانمندسازي و ارائه وام‌هاي مختلف اعم از توانمندسازي، حبیب‌بن مظاهر، کریم اهل بیت (ع) و ... ارائه دهید.

راهنمایی پیشکسوتان و مستمری‌بگیران برای دریافت وام قرض‌الحسنه توانمندسازی و ثبت نام وام مرابحه به تعداد 57 نفر و ارسال اسامی آنان به امور توانمندسازی کانون و ثبت نام 30 نفر نیز برای دریافت وام صندوق حبیب‌ابن‌مظاهر انجام شده است.

-  یکی از اقدامات مهم کانون در حوزه معیشتی و رفاهی انعقاد قرارداد و تفاهم‌نامه با شرکت‌ها و

مؤسسات مختلف است. در این ماه چه برنامه‌هایی در این حوزه داشتید؟

این برنامه‌ها به‌صورت متمرکز در کانون فاتب انجام می‌شود.

-  در بحث اشتغالزایی فرزندان پیشکسوتان چه اقداماتی در این ماه صورت گرفته است؟

در این خصوص 2 مورد پرونده وام مذکور تکمیل و تحویل رده مربوط شده است.

-  در طول ماه مسئولان کانون استان جلسات متعددي با معاونان فرمانده انتظامی، رؤساي کانون‌ها،

رؤساي سابا، ساتا، مسئولان حوزه شهري و ... انجام می‌دهند. در این ماه چه جلسات مهمی داشتید؟ برگزاری جلسه شور ستادی کانون فاتب و جلسه با ریاست کلانتری 147 گلبرگ و سرکلانتر چهارم انتظامی از مهم‌ترین جلسات این ماه بوده است.

-  در پایان ضمن تشکر، در خصوص برنامه‌هاي ماه آتی کانون نیز توضیحاتی ارائه دهید.

در برنامه‌های آتی سرکشی و دیدار با اعضای تحت پوشش برابر برنامه ابلاغی کانون فاتب، شناسایی و تهیه آمار معسرین حوزه استحفاظی و ارائه به کانون فاتب جهت پرداخت سبد معیشتی و کمک‌های بلاعوض و همچنین فرستادن افراد به مشهد به صورت رایگان قرار دارد.

 

 

 

 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها