۲۲۶۷۶
دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳
تعداد بازدید: ۲۰۷
طی مصاحبه سرهنگ بازنشسته علیرضا فیروزی تشریح شد:
به‌منظور اطلاع شما عزیزان از مجموعه برنامه‌ها، خدمات و اقداماتی که در یک ماه اخیر از سوي دفتر نمایندگی غرب انجام گرفته است، گفت‌وگویی با سرهنگ بازنشسته علیرضا فیروزی مسئول دفتر نمایندگی غرب انجام دادیم:

کانون بازنشستگان انتظامی تهران بزرگ به عنوان حامی اصلی بازنشستگان، مستمري‌بگیران و خانواده محترم آنها، همواره تلاش دارد تا با بهره‌گیري از توان دفاتر نمایندگی، در مسیر رفع نیازها و مشکلات معیشتی و رفاهی و ارتقاي کیفیت زندگی آنها گام بردارد.

به‌منظور اطلاع شما عزیزان از مجموعه برنامه‌ها، خدمات و اقداماتی که در یک ماه اخیر از سوي دفتر نمایندگی غرب انجام گرفته است، گفت‌وگویی با سرهنگ بازنشسته علیرضا فیروزی مسئول دفتر نمایندگی غرب انجام دادیم:

-  در ابتدا بفرمایید مهمترین برنامههایی که دفتر نمایندگی غرب در این ماه داشته، چه بوده؟

با سلام، مهم‌ترین برنامه این ماه دفتر غرب هماهنگی برگزاری ضیافت پیشکسوتان و مستمری‌بگیران در روز آخر خرداد و دیدار و سرکشی از 30 نفر از بازنشستگان و مستمری‌بگیران و برنامه تکریم درگذشتگان و عیادت از یکی از بیماران بستری در منزل بوده است.

 

-  در بحث خدمات رفاهی و معیشتی چه اقداماتی در این ماه انجام گرفته است؟

در ماه جاری 56 خانواده سه نفره جهت حضور در مراسم ضیافت دعوت شده‌اند که نزدیک به 80 درصد آنان در مراسم شرکت کرده و در پایان مراسم ضمن اهدای هدیه به مناسبت اعیاد قربان و غدیر شرکت‌کنندگان از نحوه برگزاری مراسم اظهار رضایت و تقدیر و تشکر از عوامل کانون داشتند و 47 نفر نیز برای دریافت وام به مبادی ذیربط معرفی شده‌اند و برای 197 نفر هم که تقاضای کارت شناسایی جدید (صدور اولیه) یا تمدید داشتند، اقدام گردیده است.

 

-  در بحث خدمات مشاوره حقوقی و معاضدت قضایی، چه اقداماتی در این ماه انجام گرفته است؟

در بحث فوق افراد متقاضی به وکلای مورد نظر یا مدیریت حقوقی کانون تهران بزرگ معرفی شده‌اند.

 

-  اگر امکان دارد گزارشی در حوزه توانمندسازي و ارائه وامهاي مختلف اعم از توانمندسازي، حبیببن

مظاهر، کریم اهل بیت (ع) و ... ارائه دهید.

در ماه جاری با توجه به اینکه بخشنامه جدید وام مرابحه اعلام گردید 15 فرم جدید وام مرابحه تکمیل وتحویل مدیریت توانمندسازی شد و از 32 نفر که متقاضی وام صندوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران فراجا و توانمندسازی ساتا بودند، ثبت نام به عمل آمد که مقرر شد در نیمه اول تیرماه وام آنان پرداخت گردد.

 

-  در بحث اشتغال‌زایی فرزندان پیشکسوتان چه اقداماتی در این ماه صورت گرفته است؟

با مراجعه افراد متقاضی و اعلام شرایط وام خود اشتغال‌زایی در نهایت از افراد واجد شرایط مدارک لازم دریافت می‌گردد تا اقدام لازم به عمل آید.

 

-  در طول ماه مسئولان کانون جلسات متعددي با معاونان فرمانده انتظامی، رؤساي کانونها،

رؤساي سابا، ساتا، مسئولان حوزه شهري و ... انجام میدهند. در این ماه چه جلسات مهمی داشتید؟

در ماه جاری 2 جلسه با مسئولان کانون تهران بزرگ وکارشناسان فاوا داشتیم که مصوبات آن واصل و در دست اقدام است.

 

-  در پایان ضمن تشکر، در خصوص برنامههاي ماه آتی کانون نیز توضیحاتی ارائه دهید.

با توجه به تحویل ملزومات دیدار با 50 نفر از پیشکسوتان ومستمری‌بگیران از مدیریت توانمندسازی در روزهای آخر خرداد ماه، ان‌شاالله با برنامه‌ریزی دقیق در ماه جدید از آنان بازدید به عمل آمده و مورد تکریم قرار خواهند گرفت.

 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها