۲۲۵۸۷
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳
تعداد بازدید: ۱۱۹
رئیس کانون بازنشستگان انتظامی بر مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد.

سردار جعفری نسب در جلسه شور معاونان کانون بازنشستگان انتظامی با تبریک عیدغدیرخم و ایام امامت و ولایت امیرالمومنین علی(ع)، گفت: ان شاالله همه پیشکسوتان عزیز همانند گذشته که در صحنه های انقلاب حضور داشتند در کنار سایر اقشار مختلف مردم حضور پرشور و فعال در انتخابات داشته باشند.

وی در ادامه ا اشاره به اهمیت تقویت صندوق حبیب بن مظاهر، گفت: در سال گذشته اقدامات خوبی در مسیر تقویت این صندوق صورت گرفت و توانستیم میزان وام ارائه شده به اعضا را افزایش خوبی دهیم. اما همچنان جای کار دارد و باید با برنامه ریزی توام با مطالعه و پژوهش، گام های بیشتر و بهتری را در مسیر ارائه خدمات مطلوب‌تر به اعضا برداریم.

سردار جعفری نسب همچنین گزارشی از اقدامات صورت گرفته در پروژه انبارسر گیلان، جلسه هیئت مدیره در گیلان و دیدارهایی که در جهت تسریع در برنامه‌های این پروژه با مسئولان محلی استان گیلان در هفته اخیر انجام گرفته، ارائه کرد.

رئیس کانون بازنشستگان انتظامی همچنین بر ساماندهی ساختمان های کانون در شهرستان ها تاکید کرد و گفت: روسای کانون ها به منظور بازسازی دفاتر کانون‌ها در شان بازنشستگان باید با فرماندهان انتظامی استانها ارتباط مستمر داشته باشند و آن را به عنوان یک اصل مهم در دستور کار قرار دهند.

سردار جعفری نسب همچنین بر برنامه ریزی برای برپایی موکب های اربعین با همکاری و همیاری بازنشستگان تاکید کرد.

 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو