۲۲۵۷۱
دوشنبه ۰۴ تير ۱۴۰۳
تعداد بازدید: ۳۹۶
مراسم ضیافت خانوادگی کانون بازنشستگان استان البرز با حضور مدیر ارشد اداره بازنشستگی نیرو‌های مسلح استان و روسای کانون‌های بازنشستگی و ۸۵ خانواده بازنشسته بازنشسته و مستمری بگیر و خانواده آن‌ها ((به تعداد ۳۴۰ نفر) در تالار  رضا شهرستان کرج برگزار گردید.

به مـنـظور تجـلیـل از پـیـشکـسـوتان نیرو‌های مسلح استان البرز به مناسبت عید غدیر ، مراسم ضیافتی با حضور مدیر ارشد اداره بازنشستگی نیرو‌های مسلح استان و روسای کانون‌های بازنشستگی  برای 85 خانواده به تعداد 340 نفر بازنشسته و مستمری بگیر و خانواده آن ها در تالار  رضا شهرستان کرج برگزار گردید.

ابتدا رئیس کانون بازنشستگان استان ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین موضاعات مرتبط با اعضاء و فعالیت‌های کانون و همچنین لزوم مشارکت در انتخابات پیش رو و نحوه انتخاب فرد اصلح را تشریح  و استماع حضار رسانید.

ضمناً در خاتمه این مراسم از تعدادی از سادات پیشکسوت با تقدیم هدیه تقدیر به عمل آمد.

 

برگزاری مراسم ضیافت خانوادگی با حضور 85 خانواده بازنشسته و مستمری بگیر به مناسبت عید غدیربرگزاری مراسم ضیافت خانوادگی با حضور 85 خانواده بازنشسته و مستمری بگیر به مناسبت عید غدیربرگزاری مراسم ضیافت خانوادگی با حضور 85 خانواده بازنشسته و مستمری بگیر به مناسبت عید غدیربرگزاری مراسم ضیافت خانوادگی با حضور 85 خانواده بازنشسته و مستمری بگیر به مناسبت عید غدیربرگزاری مراسم ضیافت خانوادگی با حضور 85 خانواده بازنشسته و مستمری بگیر به مناسبت عید غدیر

 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها