۲۲۴۵۰
چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
تعداد بازدید: ۲۰۸

کانون بازنشستگان تهران بزرگ به عنوان حامی اصلی بازنشستگان، مستمري‌بگیران و خانواده محترم آنها، همواره تلاش دارد تا با بهره‌گیري از توان کانون‌هاي استان‌ها و دفاتر نمایندگی، در مسیر رفع نیازها و مشکلات معیشتی و رفاهی و ارتقاي کیفیت زندگی آنها گام بردارد.

به‌منظور اطلاع شما عزیزان از مجموعه برنامه‌ها، خدمات و اقداماتی که در یک ماه اخیر از سوي دفتر نمایندگی شمال انجام گرفته است، گفت‌وگویی با سرهنگ بازنشسته محمد مهدی شمسایی مسئول دفتر نمایندگی شمال تهران بزرگ انجام دادیم:

 

-  در ابتدا بفرمایید مهم‌ترین برنامه‌هایی که دفتر نمایندگی شمال در این ماه داشت، چه بود؟

با سلام، از جمله مهم‌ترین برنامه‌های این ماه باید به این موارد اشاره کنم: پیگیری اجرای دستور رئیس کانون فراجا در خصوص افزایش حق عضویت ماهانه صندوق حبیب و تشویق افراد فاقد عضویت جهت برقراری حق عضویت ماهانه، تشویق جامعه هدف به شرکت در انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر ماه و فراهم نمودن زمینه برگزاری مسابقات ورزشی ویژه پیشکسوتان در تیر ماه

 

-  در بحث خدمات رفاهی و معیشتی چه اقداماتی در این ماه انجام گرفته است؟

در ماه جاری سه خانواده به‌صورت رایگان از حوزه این دفتر نمایندگی به سفر زیارتی مشهد مقدس مشرف شدند. همچنین سه فقره پرونده بیماران خاص نیز به امور توانمندسازی جهت برقراری حق سرپرستی و کمک هزینه نگهداری ارسال شد.

 

-  در بحث خدمات مشاوره حقوقی و معاضدت قضایی، چه اقداماتی در این ماه انجام گرفته است؟

در این خصوص افراد نیازمند به مشاوره و معاضدت حقوقی به کانون فاتب معرفی و هدایت می‌شوند.

 

- در بحث اشتغالزایی فرزندان پیشکسوتان چه اقداماتی در این ماه صورت گرفته است؟

راهنمایی پیشکسوتان دارای فرزند بیکار جهت استفاده از امکانات فراهم شده در سامانه اشتغال شرکت انستیتو ایز ایران و معرفی افراد نیازمند به کار به شرکت‌های حفاطتی –مراقبتی حوزه استحفاظی از نمونه‌های این اقدامات بوده است.

 

-  در طول ماه مسئولان کانون استان جلسات متعددي با معاونان فرمانده انتظامی، رؤساي کانون‌ها، رؤساي سابا، ساتا، مسئولان حوزه شهري و ... انجام می‌دهند. در این ماه چه جلسات مهمی داشتید؟

در این خصوص می‌توانم از جلسه شور ستادی کانون و جلسه با مدیر عامل شرکت تعاونی همکار امین به منظور انعقاد قراداد خرید دوربین‌های کنترل ترافیک از شرکت هوشمند آسیا و درآمدزایی جهت کانون فراجا نام ببرم.

 

-  در پایان ضمن تشکر، در خصوص برنامه‌هاي ماه آتی کانون نیز توضیحاتی ارائه دهید.

انجام دیدارهای کانون فراجا بر اساس دستورالعمل ابلاغی و برگزاری مسابقات ورزشی در سالن غدیر فراجا از برنامه‌های ماه آتی این دفتر است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها