۲۲۳۱۱
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
تعداد بازدید: ۱۷۵
مراسم ضیافت خانوادگی پیشکسوتان عرصه های تامین نظم و امنیت در تالار رستوران زمرد شهرستان چایپاره برگزار گردید.

این مراسم که با دعوت از ۴۰ بازنشسته به همراه خانواده محترمشان و حضور سرتیپ دوم پاسدار امامعلی سهرابی رئیس کانون بازنشستگان انتظامی استان، مسئول فرهنگی اجتماعی کانون، رئیس کانون شهرستان خوی، جانشین انتظامی و عقیدتی سیاسی و رئیس حفاظت اطلاعات شهرستان چایپاره در تالار و رستوران زمرد برگزار شد. پس از تلاوت قرآن کریم و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران در ابتداء سرهنگ احمدی ضمن خوش آمدگویی به حاضران در خصوص عملکرد کانون و برنامه‌های آتی سخنانی را ایراد نمود.
رئیس کانون بازنشستگان استان طی سخنانی گفت: بازنشستگان گنجینه‌های ارزشمند سازمان بوده و پیگیری لازم در جلسات قرارگاه تابان انتظامی استان مصمم به بهره مندی و استفاده از تجربیات شما عزیزان در عرصه‌های مختلف هستیم. ایشان با اشاره به عملکرد سال ۱۴۰۲ کانون بازنشستگان استان اظهار امیدواری کرد با حمایت فرماندهان انشالله شاهد افزایش، ارائه خدمات به اعضای گرانقدر خواهیم بود.
سپس آقای حسین خدایی مدیر خدمات رفاهی ساتا در خصوص نحوه پرداخت وام و اعزام بازنشستگان به همراه همسرانشان به مشهد مقدس سخنانی را بیان نمود.
این مراسم با اجرای مسابقه فرهنگی پیگیری و به ۳ نفراز برندگان جوایزی اهداء شد.
شایان ذکر است که به کلیه بازنشستگان شرکت کننده در این مراسم یک تخته پتوی گلبافت اعطاء گردید و این مراسم با پذیرایی و صرف نهار بپایان رسید.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها