۲۱۹۶۹
يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
تعداد بازدید: ۶۷۸
سردار بهزادی نیا سرپرست سازمان بازنشستگی نیرو‌های مسلح در چهاردهمین سفر استانی خود، به همراه معاون توانمندسازی و خدمات رفاهی سابا به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد.

سردار بهزادی نیا سرپرست سازمان بازنشستگی نیرو‌های مسلح در چهاردهمین سفر استانی خود، به همراه معاون توانمندسازی و خدمات رفاهی سابا به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر نمود؛ و در روز پنج شنبه مورخه ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ با همراهی مدیران ساتای استان، در شهرستان گچساران با ۴۰ نفر از پیشکسوتان و مستمری بگیران این شهرستان به صورت چهره به چهره دیدار و ملاقات نمود و ضمن استماع مسائل و درخواست‌های این عزیزان، دستورات لازم را برای پیگیری و رسیدگی به مشکلات آنان صادر نمود.
سردار بهزادی نیا در عصر همین روز، با حضور در منزل ۶ نفر از اعضای وابسته نیرو‌های مسلح شهرستان، با آنان دیدار و ملاقات نمود و ضمن ارج نهادن به خدمات ارزشمند این عزیزان در طول سال‌ها خدمت صادقانه در نیرو‌های مسلح، پس از شنیدن مسائل و مشکلات آنان، پیگیری و رسیدگی به درخواست‌های آنان را در دستور کار سازمان قرار داد. در پایان این دیدار‌ها سردار بهزادی نیا به رسم یادبود هدایایی به آنان اعطاء نمود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها