۲۱۴۰۴
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
تعداد بازدید: ۴۶
سرهنگ بازنشسته نعمت اله دهقانی رئیس کانون بازنشستگان استان با سرهنگ محمد تقیان معاون مهندسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان دیدار و گفت و گو کردند.

سرهنگ بازنشسته نعمت اله دهقانی رئیس کانون بازنشستگان انتظامی استان به همراه سرهنگ بازنشسته اکبر حمیدی پور نماینده بازنشستگان استان در مجمع کانون و کارمند رتبه ۱۵ علی رحیمی رئیس دایره امور بازنشستگان و مستمری بگیران استان در روز یکشنبه ۲۶ فروردین ماه با سرهنگ محمد تقیان معاون مهندسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان دیدار و گفتگو کردند. در این دیدار سرهنگ بازنشسته نعمت اله دهقانی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تبریک سال نو و پیرو جلسه با سردار حمید علینقیان پور فرمانده انتظامی استان گزارشی از اقدامات مرتبط با ساختمان کانون استان و دفاتر نمایندگی کانون در شهرستان‌ها ارائه نمودند. سرهنگ محمد تقیان نیز در این دیدار گفت: ما همواره تلاش می‌کنیم آنچه در توان داریم و ظرفیت‌های قانونی اجازه می‌دهد برای بهبود وضعیت بازنشستگان انجام دهیم و در آینده نیز این مسیر را با قدرت ادامه خواهیم داد. در ادامه مقرر گردید هماهنگی لازم با معاونت مهندسی فراجا به منظور پیگیری و اختصاص زمین جهت احداث ساختمان کانون استان در مجموعه پردیس واقع در خیابان خواجه عمید اصفهان صورت پذیرد و پیش بینی فضای مناسب جهت توسعه و بازسازی دفاتر نمایندگی کانون مستقر در شهرستان‌های استان، در طرح احداث ستاد شهرستان‌ها در نظر گرفته شود.

دیدار رئیس کانون بازنشستگان با سرهنگ تقیان معاونت مهندسی استاندیدار رئیس کانون بازنشستگان با سرهنگ تقیان معاونت مهندسی استاندیدار رئیس کانون بازنشستگان با سرهنگ تقیان معاونت مهندسی استان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها