۲۱۱۹۳
دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲
تعداد بازدید: ۴۵
به مناسبت روز شهید، مراسم تجلیل از خانواده شهدا و ایتام اعضای وابسته در سالن کوثر ستاد فرماندهی انتظامی استان البرز برگزار گردید.

به مناسبت روز شهید، مراسم تجلیل از خانواده شهدا و ایتام اعضای وابسته در سالن کوثر ستاد فرماندهی انتظامی استان البرز برگزار گردید. این مراسم با حضور فرمانده انتظامی استان البرز، رئیس عقیدتی سیاسی، سایر اعضای هیئت رئیسه و رئیس کانون بازنشستگان انتظامی استان و با دعوت از ۸۳ خانواده شهدا و ایتام برگزار گردید، سردار هداوند فرمانده انتظامی استان طی سخنانی ضمن گرامیداشت روز شهید، این روز را فرصتی برای یادآوری راز جاری ماندن شهدا دانست. شهدایی که از جان خود گذشتند و ایثار و از خودگذشتگی را برای ما معنا کردند.
همچنین رئیس کانون بازنشستگان استان ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا طی سخنانی فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و ایام سال  نو  را تبریک عرض نموده و با بیان مطالبی در خصوص توجه ویژه فرماندهی انتظامی استان به خانواده شهدا و ایتام و نیز بازنشستگان و مستمری بگیران انتظامی استان قدر دانی نمود.
در خاتمه به هر یک از خانواده‌های معزز شهدا و ایتام هدیه‌ای به رسم یاد بود تقدیم گردید.

برگزاری مراسم تجلیل از خانواده شهدا و ایتام اعضای وابسته به مناسبت روز شهیدبرگزاری مراسم تجلیل از خانواده شهدا و ایتام اعضای وابسته به مناسبت روز شهیدبرگزاری مراسم تجلیل از خانواده شهدا و ایتام اعضای وابسته به مناسبت روز شهیدبرگزاری مراسم تجلیل از خانواده شهدا و ایتام اعضای وابسته به مناسبت روز شهیدبرگزاری مراسم تجلیل از خانواده شهدا و ایتام اعضای وابسته به مناسبت روز شهید

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها