۲۱۰۸۶
چهارشنبه ۰۹ اسفند ۱۴۰۲
تعداد بازدید: ۲۲
بمناسبت ایام شعبانیه ضیافت خانوادگی شهرستان ارومیه با حضـور ۷۰ بازنشسته و مستمری بگیربه همراه خانواده (جمعا ۲۵۶ نفر) در تاریخ ۷ اسفندماه در تالار رستوران مجتمع امام علی (ع) برگزار شد.

 این ضیافت که با حضور سرهنگ اسماعیل زاده معاون هماهنگ کننده انتظامی استان، حجت الاسلام حامد زکی رییس عقیدتی سیاسی انتظامی استان، مدیر اداره بازنشستگی تامین اجتماعی نیروهای مسلح و سرتیپ دوم سهرابی رییس کانون یازنشستگان برگزارشد. در ابتداء سرتیپ دوم امامعلی سهرابی رییس کانون بازنشستگان انتظامی استان اذربایجان غربی طی سخنانی ضمن خیرمقدم به حاضران در گزارشی عملکرد کانون و برنامه های آتی را تشریح کرد.

در ادامه مراسم حجت الاسلام ذکی رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان به عنوان سخنران مراسم در خصوص اهمیت انتخابات و بررسی مسائل سیاسی روزمطالبی را بیان نموده و گفت: امروز استکبار جهانی و معاندین نظام اسلامی با تمامی توان به صحنه آمده و تلاش می کنند تا مردم را از شرکت درانتخابات دلسرد نمایند. و ماباید با تبعیت از ولی امر مسلمین با حضور حداکثری در پای صندوق های رای قدرت و اقتدار ملی را به نمایش گذاشته و دسیسه دشمنان را خنثی کنیم.

وی در پایان سخنانش اظهار امیدواری کرد کلیه پیشکسوتان همانند گذشته با بصیرت و آگاهی کامل ضمن شناسایی افراد شایسته و اصلح بصورت پرشور در 11 اسفند ماه در پای صندوق های رای حضور یابند.

سپس سرهنگ بازنشسته علی پور علی زاده نماینده بازنشستگان استان در مجمع کانون در ارتباط با اهمیت انتخابات امسال و حضور در پای صندوق های رای تاکید نمود.

خاطرنشان می شود در انتهاي این مراسم بااجرای مسابقه فرهنگی به 12 نفراز فرزندان بازنشستگان کارت هدیه و ضمن قرعه کشی به  10 نفر از پیشکسوتان جوایزی اعطاء گردید.

 این مراسم  با صرف شام به پایان رسید.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها