۱۷۶۰۴
يکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲
تعداد بازدید: ۶۸۴
سردار رادان در مراسم گرامیداشت شهیدان انتظامی استان مازندران: مراقب دو بال عفت و غیرت خانواده ها باشیم

چهارمین یادواره ۱۲۹ شهید انتظامی استان مازندران باحضور سردار رادان فرمانده کل انتظامی ج.ا.ایران، حجت الاسلام والمسلمین ادیانی رئیس عقیدتی سیاسی فراجا، آیت الله لایینی نماینده ولی فقیه در استان،دکتر حسینی پور استاندار مازندران، سردار مفخمی فرمانده انتظامی مازندران، سرهنگ علی اکبر رجبی عضو هیئت مدیره کانون فراجا، سرهنگ سوادکوهی نماینده استان در مجمع کانون، سرهنگ تقوی رئیس کانون بازنشستگان انتظامی مازندران، جمعی از پیشکسوتان، فرماندهان نظامی و انتظامی و خانواده های معظم شهدا در حسینیه عاشقان کربلا ساری، پنجشنبه ۲۶ مردادماه برگزارشد.

سردار احمد رضا رادان فرمانده فراجا در این یادواره با اظهار این که در سالروز آزادی آزادگان همه باید قدردان شهدا باشیم، گفت: امروز راهپیمایی اربعین حسینی شروع شده است.

وی به شهادت اباعبدالله الحسین (ع) اشاره کرد و ادامه داد: درس گرفتن از مکتب امام حسین علیه السلام همواره روشن و در طول تاریخ ادامه دارد.

وی با ذکر این نکته که نهضت حضرت زینب و امام حسین علیه السلام در همه تاریخ و بین همه نسل ها زنده بوده و است، تصریح کرد: به همین دلیل کسانی که در سفره امام حسین قرار می گیرند ، رستگار می شوند.

سردار رادان گفت: دشمن ارادت مردم ایران به ابا عبدالله الحسین علیه السلام را می فهمد ، اما دشمن خود را به خواب زده است تا در این مسیر بین مردم شک و تردید بیاندازد.
وی با بیان این که فضای امروز برای نسل جوانان در خطر است، پس باید مکتب امام حسین علیه السلام را در وجود جوانان محکم کنید، گفت: اگر قرار است در مکتب حسینی باشیم بدانید حسینی بودن در زمان خودش تحریم، مشکلات و هزینه دارد و در عین حال بدانید پس از حسینی بودن فرج در انتظار است.
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: امروز همچنان شهید امنیت و وطن می دهیم ، زیرا یزیدیان هستند ، بدانید حسینیان هم با تمام وجود هستند. پس همه باید مراقب تحریم، تحقیر و تزویر دشمن باشیم.
سردار مفخمی فرمانده انتظامی مازندران نیز در این مراسم با بیان این که امیدواریم هرگز راه شهدا و آرمان های آنان را از یاد نبریم، گفت: امروز به برکت خون شهدا امنیت کشور برقرار و ارزش های اسلامی و انقلاب در حال گسترش است.

 

گرامیداشت چهارمین یادواره ۱۲۹ شهید انتظامی مرکز مازندران برگزار شد

گرامیداشت چهارمین یادواره ۱۲۹ شهید انتظامی مرکز مازندران برگزار شد

گرامیداشت چهارمین یادواره ۱۲۹ شهید انتظامی مرکز مازندران برگزار شد

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها