۱۶۱۵۹
دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
تعداد بازدید: ۸۷۰
رییس مرکز امور بازنشستگان و دستیار ویژه فرمانده کل انتظامی ج.ا.ایران:
سردار بزرا رییس مرکز امور بازنشستگان و دستیار ویژه فرمانده کل انتظامی ج.ا.ایران با حضور در کانون با سردار جعفری نسب دیدار کرد.

سردار بزرا رییس مرکز امور بازنشستگان و دستیار ویژه فرمانده کل انتظامی ج.ا.ایران با حضور در کانون و دیدار با سردار جعفری نسب گفت:حضور بنده در کانون انتظامی ، صرفا عرض خدا قوت به همکاران و نیز بررسی زمینه های همکاری و هماهنگی در راستای خدمت مطلوب تر به بازنشستگان عزیز است. ضمن اینکه اعلام می کنیم در ارائه خدمت به بازنشستگان روی کمک ما حساب کنید و ما از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نخواهیم کرد و حمایت از کانون و برنامه های آن را وظیفه خود می دانیم

وی با تاکید براینکه اگر نیت خدمت خالص باشد، رضای خدا و مردم را درپی خواهدداشت، افزود:کارهایی که در مدت حضور سردار جعفری نسب درقانون انتظامی انجام گرفته در راستای ارائه خدمات بدون منت و با نیت خالصانه بوده است و این موجب رضایتمندی بیشتر اعضای بازنشسته شده است.

سردار بزرا با اشاره به اینکه بازنشستگان انتظامی افراد مظلوم و و کم توقع هستند تاکید کرد:

مرکز اموربازنشستگان برای ارائه خدمت به اعضای وابسته آمادگی همکاری و هماهنگی لازم با کانون بازنشستگان را دارد و در این راستا به دنبال دیده شدن هم نیستیم و تلاش خواهیم کرد با همکاری بیشتر ، خدمات مطلوب ترو در شان این عزیزان راارائه دهیم.

سردار جعفری نسب نیز در این دیدار طی ارائه گزارشی از اقدامات انجام گرفته توسط کانون انتظامی به اعضای وابسته گفت:

تلاش کردیم که نسبت به قبل اقدامات خوب و خدمات مطلوب تری به اعضا ارائه کنیم که البته کافی نیست و تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم.

رییس کانون بازنشستگان انتظامی با اشاره به اینکه سردار فرمانده کل انتظامی کشور نسبت به بازنشستگان نگاه ویژه ای دارد، گفت:

سردار رادان به حق و انصاف چه عملی و چه در رفتار و گفتار، پشتیبان بازنشستگان انتظامی بوده اند و کمک های خوبی دراین مدت کوتاه انجام داده اند که قابل تقدیر و قدردانی است.

رییس کانون بازنشستگان انتظامی با تاکید بر اینکه دستیاری باید با برنامه ریزی خبرهای خوشی را در فرآیند سازی خدمت به پیشکسوتان ارائه دهد ، یادآور شد:

آمادگی داریم خالصانه پیاده نظام فراجا باشیم و با کمک مرکز امور بازنشستگان ، افتخار خدمتگزار پیشکسوتان عزیز را کسب نماییم.

دراین نشست زمینه های همکاری درراستای ارائه خدمت به پیشکسوتان موردبحث وبررسی قرارگرفت.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو