۱۵۸۱۷
چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲
تعداد بازدید: ۶۸۸
جلسه هم اندیشی پیشکسوتان مسئول به منظور ارائه راهکارهایی برای بکارگیری مناسب اعضای در امور انتظامی با حضورسردار جعفری نسب برگزار شد.

در این جلسه که سردار بازنشسته نجغی علمی، سردار بازنشسته شکری پور، سردار بازنشسته محمدعلی نجفی، سردار بازنشسته توحید عبدی، سردار بازنشسته ترابیان، حجت الاسلام عسگر نجفی و تعدادی از معاونان کانون حضور داشتند، سردار جعفری نسب در سخنانی گفت: اقدامات بسیار خوبی از سوی فرماندهان انتظامی شهرستان‌ها در راستای حمایت از پیشکسوتان بازنشسته انجام گرفته است.

وی با اشاره به مجموعه خدمات کانون به منظور ارتقای رفاه و آرامش پیشکسوتان بازنشسته، گفت: سردار رادان عنوان کردند بازنشسته ها استادان من هستند و ما تلاش کردیم این عنوان را فرهنگسازی کنیم.

وی با اشاره به مجموعه خدماتی که قرارگاه تابان، سابا، اتکا و ... در مسیر خدمت رسانی به پیشکسوتان انجام می دهند، گفت: همه ارگان‌ها در مسیر حمایت از پیشکسوتان همراه هستند و در رفع مطالبات تلاش دارند.

در ادامه اعضای این هم اندیشی نظرات و پیشنهادات خود را به منظور ارائه راهکارهایی برای بکارگیری مناسب اعضای وابسته در امور انتظامی ارائه کردند.

دکتر نجفی علمی گفت: اگر بتوانیم نیروی عظیم بازنشسته را وارد کار کنیم، یک تحول را ایجاد کرده ایم.

وی با تاکید براینکه هریک از عزیزان بازنشسته با صداقت و تجربه  بالای خود منشاء اثر خواهند بود، تصریح کرد: می توان از توان فکری این افراد استفاده کنیم و در جاهای کلیدی می توانند نقش آفرینی کنند.

سردار شکری پورنیز با اشاره به 13 موضوعی که از منظر ستادکل نیروهای مسلح در ارتباط با بکارگیری بازنشسته‌ها ابلاغ شده است، گفت: از بازنشسته های می توان در موضوعات دفاعی، امنیتی، سیاسی و اجتماعی، مدیریتی و مشاوره و تشکل های مردمی استفاده نمود. می توان از ظرفیت های آنان برای حضور دائم در صحنه های انقلاب اسلامی استفاده بهینه کرد.

وی اضافه کرد: یکی از مشکلات ما در خدمت رسانی به بازنشسته ها نداشتن فهم مشترک، مفاهمه و توافق با هم است. کانون می تواند در این زمینه حامی باشد.

سردار توحید عبدی نیز گفت: برای تحقق هدف مان ابتدا باید نتایج این اتاق فکر عملیاتی شود و از سوی دیگر اقدام سایر ارگان ها بخصوص سپاه و ارتش در ارائه خدمت به بازنشسته رصد گردد. بحث اگر منحصرا گفتگو و مشاور باشد نتیجه زیادی به بار نخواهد داشت.

در پایان جلسه مقرر شد به منظور بررسی راهکارهای عملی در بهره گیری از پیشکسوتان در امور انتظامی، مطالعاتی از سوی اعضا انجام و در جلسه بعدی مطرح گردد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو