۱۵۷۴۷
دوشنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۲
تعداد بازدید: ۱۱۷۱
سردار جعفری نسب در دیدار با معاون نیروی انسانی فراجا:
سردار جعفری نسب در دیدار با معاون نیروی انسانی فراجا بر افزایش سهمیه اماکن رفاهی، تسهیلات، تکریم و احترام، تسریع در استخدام فرزندان در فراجا و نیز سرعت بخشیدن به صدور کارت ایثارگری تاکید کرد.

سردار کریمی معاون نیروی انسانی فراجا به اتفاق سردار عبدی رئیس مرکز امور ایثارگران، سرهنگ عربی رییس مرکز خدمات نیروی انسانی و سرهنگ نامجو جانشین مرکز امور بازنشستگان به بررسی آخرین مشکلات و مطالبات پیشکسوتان، در جلسه شور ستادی کانون بازنشستگان انتظامی حضور یافت.

دراین دیدار صمیمی، سردار جعفری نسب رئیس کانون انتظامی طی سخناني، در گزارشی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در مسیر خدمت رسانی به پیشکسوتان گفت: در ابتدا لازم می دانم  از تلاش های  معاونت نیروی انسانی فراجا در ارایه خدمات به پيشکسوتان قدردانی کنم.

وی افزود: اقدامات انجام گرفته توسط فراجا و حمایت های مادی و معنوی فرمانده محترم کل انتظامی باعث شده است که پيشکسوتان عزیز همیت بیشتری به سازمان خودداشته باشند.

سردارجعفری نسب با برشمردن برخی از مطالبات پيشکسوتان از جمله در افزایش سهمیه اماکن رفاهی، تسهیلات، تکریم و احترام، تسریع در استخدام فرزندان در فراجا و نیز سرعت بخشیدن به صدور کارت ایثارگری، خاطرنشان کرد: بایستی درتمام نقاط کشور و در هر شهر و شهرستانی که‌ بازنشسته وجود دارد، دفاترکانون ایجاد شود، البته به خاطر محدویت ها، معاونین محترم نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استانها می توانند این خلا راپوشش دهند.

رئیس کانون بازنشستگان انتظامی با اشاره به اینکه خوشبختانه سرکشی ازپیشکسوتان در فراجا به یک فرهنگ تبدیل شده است و ما شاهدهستیم که فرماندهان محترم استان ها دراین امر اهتمام ویژه دارند، تصریح کرد: حضور معاون محترم نيروي انساني فراجا در این جلسه و شنیدن دغدغه های بازنشستگان نشان از نگاه فرماندهان عزیز فراجا به همکاران قدیمی خود است که جای تقدیر و تشکر دارد.

در ادامه این نشست سردار کریمی ضمن ابراز خرسندی به خاطر حضور دراین جلسه، گفت: بسیارخوشحال هستم که امروز سعادت دیدار با اساتید خود را یافتم.

معاون نیروی انسانی با تاکید بر مطالبات به حق پيشکسوتان، تاکیدکرد: فضای مناسب برای فراهم نمودن اشتغال فرزندان عزیز پیشکسوتان در فراجا فراهم است وکانون ها می توانند در همین راستا، با ما همراه باشند.

سردارکریمی با تاکید براینکه اقدامات خوبی جهت پرداخت پاداش عقب مانده پيشکسوتان انجام گرفته است، تصریح کرد: فراجا در این خصوص عقب ماندگی دارد که باپیگیری های انجام گرفته تا مهرماه سال گذشته پرداخت ها انجام و به زودی نیز پاداش های آبانماه هم انجام گرفته و امیدواریم این امر را به روزرسانی کنیم. وی با اشاره به اینکه برنامه ریزی های خوبی درخصوص افزایش سهمیه استفاده پيشکسوتان از اماکن رفاهی انجام گرفته، یادآورشد: ارائه خدمات بایستی هوشمندانه وسیستمی انجام گیرد و ما آمادگی جهت انجام و تحقیق این امر را داریم.

در این جلسه سرهنگ بازنشسته جلال معاون طرح و برنامه کانون بازنشستگان آماری از پیشکسوتان انتظامی را ارائه نمود.

در ادامه سردار مرادپور جانشین کانون انتظامی در سخنان کوتاهی خواستار توجه به تکریم درگذشتگان بازنشسته و ابلاغ دستورالعملی در این مورد شد.

همچنین سردارعبدی رئیس مرکز امور ایثارگران نیز با برشمردن فرایند صدورکارت ایثارگری گفت: صدور کارت ایثارگری مستلزم مراجعه حضوری است. ضمن اینکه صدور این کارت توسط ستادکل نیروهای مسلح انجام می‌شود لذا قطعا زمان‌بر است و در اختیارما نیست. سرهنگ عربی رییس مرکز خدمات نیروی انسانی نیز در خصوص نحوه خدمت رسانی به بازنشستگان در بهره مندی از اماکن رفاهي و همچنین تسهیلات مطالبی ارائه داد.

 

حمایت های سردار رادان باعث افزایش همیت بیشتر پيشکسوتان عزیز به فراجا شده است

حمایت های سردار رادان باعث افزایش همیت بیشتر پيشکسوتان عزیز به فراجا شده است

حمایت های سردار رادان باعث افزایش همیت بیشتر پيشکسوتان عزیز به فراجا شده است

حمایت های سردار رادان باعث افزایش همیت بیشتر پيشکسوتان عزیز به فراجا شده است

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو