۱۵۷۲۴
دوشنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۲
تعداد بازدید: ۱۶۹
ضیافت خانوادگی اعضای وابسته انتظامی شهرستان بیرجند با حضور خانواده کارکنان و جمعی از اعضای وابسته به همراه خانواده آنان، در محل تالار غدیر شهرستان بیرجند، برگزار شد.

در راستای اهداف کانون و تکریم خانواده اعضای وابسته انتظامی و به همت و برنامه ریزی عقیدتی‌سیاسی فرماندهی انتظامی استان خراسان‌جنوبی و همکاری کانون بازنشستگان انتظامی استان و به مناسبت فرا رسیدن و گرامیداشت دهه کرامت، ضیافت خانوادگی اعضای وابسته انتظامی شهرستان بیرجند با حضور خانواده کارکنان و تعداد 61 نفر از اعضای وابسته و خانواده آنان، در محل تالار غدیر شهرستان بیرجند، برگزار شد.

در این مراسم که با حضور ریاست عقیدتی‌سیاسی فرماندهی انتظامی استان، رئیس کانون بازنشستگان انتظامی استان، خانواده محترم شهدا و تعدادی از معاونین فرماندهی انتظامی استان خراسان جنوبی همراه بود، با ایراد سخنرانی حجت‌الاسلام ابراهیم صفورائی رئیس عقیدتی‌سیاسی ف.ا.استان و دکتر دهقان با موضوعات بصیرت‌افزایی، مسائل سیاسی روز، مهارت‌های سبک زندگی و بیاناتی در خصوص حفظ منزلت پیشکسوتان آغاز و با اجرای برنامه ها و مسابقات مفرح ادامه یافت و فضا شاد و نشاط‌آوری برای اعضای وابسته و خانواده آنان ایجاد کرد. خاطر نشان می شود در پایان این مراسم ضمن پذیرایی و صرف شام، به رسم یادبود و به قیدقرعه به تعدادی از حاضران هدایایی اعطا گردید.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها