۱۵۶۰۳
سه‌شنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۲
تعداد بازدید: ۴۴۱
جلسه شورای عالی هماهنگی روسای کانون‌های نیرو‌های مسلّح، به منظور بررسی مشکلات مبتلابه کانون ها در مسیر خدمت رسانی به پیشکسوتان نیروهای مسلح برگزار شد.

جلسه شورای عالی هماهنگی روسای کانون‌های نیرو‌های مسلّح، با حضور سردار محسن قادری رئیس کانون بازنشستگان سپاه، امیر علی محبی راد رئیس کانون بازنشستگان آجا، سردار ذبیح ا... نامور رئیس کانون بازنشستگان ستاد کل، سردار مرادپورکانون بازنشستگان فرماندهی انتظامی ج. ا. ایران و آقای صادقی رئیس کانون ودجا در کانون سپاه برگزار شد.

در این جلسه سردار جعفری نسب رئیس کانون با تاکید بر اینکه باید از همه ظرفیت‌ها برای تحقق شعار دفاع از حقوق پیشکسوتان به ویژه در زمینه‌های رفاهی و حمایتی بهره بگیریم، گفت: لازم می‌دانم از روسای کانون های استان ها و دفاتر نمایندگی شهرستان‌ها که از تمام ظرفیت‌های استان در مسیر خدمت به عزیزان بازنشسته و حل مشکلات آنها استفاده می‌کنند، تقدیر و تشکر کنیم.

وی افزود: بی‌شک این عملکرد موفق کانون‌های استان ها و دفاتر نمایندگی در شهرستان ها و هماهنگی بسیار خوب کانون‌های نیروهای مسلح با یکدیگر نقش بسزایی در موفقیت اهداف آتی ما خواهد داشت.

گفتنی است در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر در خصوص مهمترین مشکلات پیشکسوتان بازنشسته، مقرر شد با دعوت از مسئولان ذیربط در ستادکل نیروهای مسلح در جلسات آتی، راهکارهای رفع مشکلات بررسی شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو