۱۵۵۰۴
دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
تعداد بازدید: ۷۶۵
معاون بهداد فراجا در دیدار با سردار جعفری نسب:
دکتر هادی شیرزاد معاون بهداد فراجا با حضور در ستاد کانون بازنشستگان انتظامی ، پیشکسوتان را ذخیره فراجا قلمداد کرد و گفت: ما مدیون پیشکسوتان و اساتید بازنشسته خود هستیم و با گشاده رویی از تجارب و ددانش این عزیزان در تحقق برنامه ها و اهداف خود استقبال می کنیم.

دکتر هادی شیرزاد معاون بهداد فراجا با حضور در ستاد کانون بازنشستگان انتظامی ، پیشکسوتان را ذخیره فراجا قلمداد کرد و گفت: ما مدیون پیشکسوتان و اساتید بازنشسته خود هستیم و با گشاده رویی از تجارب و ددانش این عزیزان در تحقق برنامه ها و اهداف خود استقبال می کنیم.

معاون بهداشت، امداد و درمان فراجا با تاکید بر ارائه خدمات بی منت در مراکز درمانی بازنشستگان، تصریح کرد: نمایشندگان کانون در مراکز درمانی فراجا حکم حسابرس برای ما را دارند و بایستی واقعیت ها و مشاهدات خود را در ارائه خدمات مطلوب تر به پیشکسوتان به ما منعکس کنند.

وی توجه به دفاتر نمایندگی بازنشستگان در بیمارستان ها، تامین داروهای موردنیاز، اولویت جذب فرزندان بازنشستگان در مراکز درمانی، سرکشی به بازنشستگان زمین گیر و دارای بیماریهای خاص و ویزیت این عزیزان در محل سکونت را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: خدمت به بازنشستگان در زمینه های بهداشت و درمان وظیفه ماست و در راه ارائه خدمات مطلوب تر به این عزیزان مصمم هستیم.

سردار شیرزاد با تاکید بر اینکه احداث مکان مناسب برای خانه سالمندان در قالب طب سالمندی از اولویت های ماست، یادآور شد: مجوزهای لازم در این خصوص اخذ شده است و ان شاالله با جانمایی مکان مناسب و کمک کانون بتوانیم این مرکز را راه اندازی کنیم.

ما مدیون پیشکسوتان و اساتید بازنشسته هستیم

معاون بهداشت، امداد و درمان فراجا با اعلام اینکه منبعد معاینات پزشکی راهور با ارائه کارت بازنشستگی برای پیشکسوتان رایگان خواهد بود، افزود: بهره گیری از تجارب بازنشستگان راهکاری مهم در برون رفت از مشکلات است و ما آماده هرگونه پیشنهاد و نظر عزیزان در امر بهداشت و درمان هستیم و از ایده های استادان خود استقبال و استفاده خواهیم کرد.

سردار شیرزاد در پایان سخنان خواستار اعلام اولویت های بازنشستگان در زمینه های بهداشت و درمان توسط کانون شد و گفت: قطعا ما براساس این اولویت ها ارائه خدمات به عزیزان بازنشسته را در دستور کار قرار خواهیم داد.

لازم به ذکر است پیش از سخنان سردار شیرزاد، سردار جعفری نسب رئیس کانون با ارائه گزارشی از چگونگی تشکیل کانون و خدمات انجام شده به جامعه پیشکسوت گفت: کانون بازنشستگان انتظامی با 34 کانون استانی، 189 دفتر نمایندگی در شهرستان ها و 9 دفتر نمایندگی در بیمارستان ها در مسیر خدمت رسانی به پیشکسوتان فعالیت می کنند.

وی با اشاره به اینکه تمام تلاش کانون این است که امکاناتی ارزان برای بهره‌مندی بازنشستگان ایجاد کند، گفت: می خواهیم بازنشسته‌ پس از مراجعه به بیمارستان، تمرکزش به درمان باشد و مشکلات مادی را احساس نکند.

رئیس کانون با اشاره به اینکه هر بازنشسته به طور میانگین 15 بار در سال به مراکز درمانی حضور پیدا می‌کنند، گفت: بر طبق آمار در سال گذشته  211 هزار بازنشسته به مراکز درمانی مراجعه کردند که عدد قابل توجهی است.

وی با تقدیر از تلاش و جدیت کادر درمان در مراکز درمانی که رئوفانه به بیماران خدمت می‌کنند، تصریح کرد: پیشکسوتان ما تکرار نشدنی هستند. آنها دوران سخت انقلاب را طی کردند، در درگیری با منافقین به خوبی حاضر شدند و 8 سال در دفاع مقدس افتخارآفرینی کردند اینها تکرارنشدنی هستند و باید مشکلات آنها را با جدیت پیگیری شود.

سردار جعفری نسب ادامه داد: افتخارآفرینان دیروز و پیشکسوتان امروز مشکلات درمانی دارند و هر قدمی که در این مسیر برداشته شود قابل تقدیر است.

وی با اشاره به برخی مشکلات درمانی پیشکسوتان گفت: کمبود مراکز درمانی در شهرستان‌های بزرگ محسوس است. بازنشستگان ما در شهرستان‌ها زیادند در صورتی که در شهرستان‌ها درمانی ساخته شود، فشار کاری از بیمارستان های مراکز استان کاسته می‌شود و کیفیت ارتقا می یابد.

ما مدیون پیشکسوتان و اساتید بازنشسته هستیم

سردار جعفری نسب همچنین با اشاره به اینکه در زمین انبار سر این امکان وجود دارد  که بخشی را به توانبخشی و سرای سالمندان اختصاص داد، گفت: امیدورام بهداد فراجا در این خصوص حمایت های لازم را از ما داشته باشد.

بر پایه این گزارش، در این جلسه سردار مرادپور جانشین کانون طی  سخنانی با تقدیر از کادر درمانی مراکز بهداد فراجا، گفت: عمر خدمت کوتاه است و بایستی تلاش کرد در زمان خدمت یادگاری از خود به جای گذاشت که قطعا نزد خداوند متعال بی پاداش نخواهد ماند.

سردار کیومرثی عضو هیئت مدیره کانون نیز در سخنان کوتاهی به طرح مشکلات پیشکسوتان در زمینه بهداشت و درمان پرداخت و خواستار در اولویت قرار دادن جذب فرزندان پیشکسوتان در بحث بهداشت و درمان، تجهیز مراکز بیمارستانی و رفع مشکلات دارویی جامعه بازنشستگان شد.

ما مدیون پیشکسوتان و اساتید بازنشسته هستیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو