۱۵۳۵۶
دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
تعداد بازدید: ۸۴۵
سردار جان نثاری معاون تربیت و آموزش فراجا:
سردار جان نثاری معاون تربیت و آموزش فراجا در جلسه شور ستادی کانون بازنشستگان انتظامی گفت: معاونت آموزش فراجا این آمادگی را دارد ضمن بهره گیری از تجربیات عزیزان پیشکسوت، بزرگوارانی که در زمینه‌های تدریس، تالیف و پژوهش مهارت دارند بهره بگیرد.

جلسه شور ستادی کانون بازنشستگان انتظامی با حضور سردار جعفری نسب رئیس، سردار مرادپور جانشین کانون و تعدادی از معاونان و مدیران کانون برگزار شد.
در این جلسه که به منظور بررسی راههای تعامل کانون و فراجا در حوزه تربیت بدنی و آموزش برگزار شد سردار جان نثاری تربیت و معاون اموزش فراجا نیز حضور داشت.
سردار جعفری نسب در ابتدای جلسه در سخنانی گفت: سردار رادان فرمودند که بازنشسته ها استاد من هستند و لذا این فرمایش سردار رادان را باید فرهنگ سازی کنیم.
وی با تاکید بر اینکه انتظار داریم که شاغلین به این باور برسند که بازنشسته خواهند شد، افزود: یکی از مهمترین مباحث در این ارتباط تکریم از پیشکسوتان در حوزه سلامت و توجه به شادابی و نشاط این عزیزان است.
رئیس کانون بازنشستگان انتظامی در پایان سخنان خود از سردار جان نثاری خواستند که در برنامه هایی که برای شاغلین در نظر می‌گیرید، بازنشسته ها را نیز مدنظر قرار دهند.
در ادامه سردار مرادپور جانشین کانون نیز در سخنانی با اشاره به فرصت‌هایی که فراجا می تواند در راتباط با بازنشستگان داشته باشد، گفت: پیشکسوتان زیادی در حوزه‌های مختلف آموزشی، ورزشی و پژوهشی داریم که می توان از این عزیزان در جهت تحقق برنامه‌های آموزشی بهره برد.
در بخش دیگری از این جلسه دکتر موفق معاون فرهنگی اجتماعی و امور پژوهشی کانون با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه بازنشستگان در ارتباط با ماموریت‌های فراجا، گفت: یکی از این ظرفیتها در بحث بیان تجربیات خدمتی در قالب خاطرات است که کانون در سال گذشته این برنامه را کلید زد و در بحث تهیه این کتاب نیازمند کمک و همکاری فراجاست.
همچنین سرهنگ کرامتی رئیس هیئت ورزش پیشکسوتان فراجا نیز گزارشی از فعالیت های ورزشی صورت گرفته از قبیل مسابقات ورزشی و ایستگاههای ورزشی، کوه پیمایی  ارایه کردند.
سرهنگ کرامتی در این گزارش با اشاره به تعداد ورزشکاران، تیم های ورزشی و نیز مربیان ورزشی بازنشسته، مشکلات این عزیزان را برای ادامه فعالیت ورزشی مطرح و از سردار جان نثاری درخواست کرد که در تعامل با کانون، به این مشکلات رسیدگی شود.
در ادامه این دیدار سردار جان نثاری معاون تربیت و آموزش فراجا با بیان اینکه همه شما سرمایه های ملی کشور هستید، گفت: خداوند بزرگ را شاکرم که امروز توفیق حضور در جمع اساتید، بزرگان و فرماندهان پرافتخار گذشته را پیدا کردم.
سردار جان نثاری با بیان اینکه انسان خدایی بازنشستگی ندارد، افزود: هر کس دغدغه دین، انقلاب و ولایت و مردم دارد ، بازنشسته نیست.
وی با تاکید براینکه آموزش نیازمند توجه، مهارت و تکرار و استمرار است، تصریح کرد: معاونت آموزش فراجا این آمادگی را دارد هر بازنشسته ای که توانایی تدریس داشته باشد را در بخش های مختلف استفاده کند. در این خصوص همکاران پیشکسوت می توانند با مراجعه به معاونت آموزش فرماندهی انتظامی استان ها آمادگی خود را اعلام کنند و در فرآیند ممیزی قرار گیرند.
معاون تربیت و آموزش فراجا در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بهترین ظرفیت های ورزشی را داریم، گفت: کانون باید در این خصوص تعامل برقرار کند و با ما ارتباط داشته باشد. ان شاالله منبعد در تمامی مسابقات ورزشی از پیشکسوتان دعوت می کنیم تا در کنارمان باشند.
وی اضافه کرد: در بحث استفاده از بازنشسته‌ها در امر آموزش به عنوان استاد و  تولید منابع آموزشی و نیز در بحث مسابقات  ورزشی قطعا پیشنهادهای کانون را پیگیری خواهیم کرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو