۱۵۱۴۸
شنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
تعداد بازدید: ۴۴۹
سردار جعفری نسب:
جلسه مدیران کانون بازنشستگان انتظانمی با حضور سردار جعفری نسب رئیس کانون بازنشستگان انتظامی برگزار شد.

در این مراسم که با حضور سردار مرادپور جانشین کانون، معاونان و مدیران ستاد کانون به صورت حضوری و روسای کانون‌ استان هابه صورت برخط حضور برگزار شد، سردار جعفری نسب طی سخنانی گفت: کانون ها در 186 دفاتر نمایندگی و 33 کانون استانی و 9 دفتر در بیمارستان ها مستقر هستند که علاوه بر حضور جدی میدانی، در جلسات مستمر روزانه که در گروه مجازی به منظور رصد اطلاعات و بیان مشکلات برگزار می شود حضور دارند که جای تقدیر و تشکر دارد.
وی افزود: ما به صورت جدی پیگیر مطالبات بازنشستگان و معیشت آنها هستیم و در حد توان تلاش داریم در ارتباط با فرماندهان انتظامی استان‌ها و شهرستان ها و سازمان ها و ارگان های ذیربط مشکلات این عزیزان را برطرف کنیم و فکر می کنم در سالهای اخیر تلاش‍های ما بهتر از گذشته بود هرچند هنوز راه درازی در پیش داریم.
رئیس کانون بازنشستگان انتظامی با اشاره به اینکه در سال 1401 با اجرای برنامه‌ها، این ظرفیت ایجاد شد تا بازنشستگان نسبت به آینده امیدوارتر باشند، گفت: برگزاری مراسم ضیافت که در سراسر کشور با حضور هزاران نفر از بازنشستگان برگزار شد، سرکشی و بازدید، برگزاری اردوهای یک روزه، سفرهای زیارتی رایگان و... از جمله اقدامات خوبی بود که صورت گرفت.
سردار جعفری نسب با تاکید بر برنامه ریزی در جهت امور فرهنگی، ورزش، شادابی و سلامتی بازنشستگان تاکید کرد: از مهمترین برنامه های ما در سال 1402 توجه به امور فرهنگی و برنامه ریزی در زمینه های ورزشی و سلامت بازنشستگان و خانواده ایشان است.
وی با اشاره به اینکه مطابق فرمایش قرآن کریم «خدا را يارى كنيد، خداوند نيز شما را يارى خواهد كرد، گفت: پیشکسوتان بازنشسته مجاهدانی بودند که در دوران سخت اوایل انقلاب و جبهه های جنگ، پشتیبان انقلاب و مردم بودند و باید به گونه‌ای با آنها رفتار شود که تحت تاثیر مشکلات مادی و معیشتی قرار نگیرند.
سردار جعفری نسب با اشاره به جدیت فرمانده کل انتظامی برای رفع مشکل پیشکسوتان گفت: سردار رادان فردی رئوف، مهربان و در عین حال بسیار پیگیر و جدی در امور هستند و نمونه فعالیت ایشان را در آغازین روزهای خدمت به خصوص در هدیه نوروزی ده میلیون ریالی به خوبی دیدیم.
وی افزود: در کمیسیون معیشت وقتی در خصوص هدیه نوروزی در حال بحث بودند با وجودی که همه اعضا با 500 هزار تومان به توافق رسیده بودند، ایشان تاکید می‌کنند هرچقدر به کارکنان شاغل پرداخت شد باید به پیشکسوتان بازنشسته نیز اعطا شود.
سردار جعفری نسب با اشاره به اینکه در همایش فرماندهان انتظامی استان ها و شهرستان ها، سردار رادان اعلام کرد، من پیشکسوتان را استاد خطاب می کنم، پیشکسوتان سرمایه های ما هستند و همه باید آنها را به عنوان استاد ببینند، تصریح کرد: فرمانده کل انتظامی کشور قول مساعد برای حمایت از کانون ها در سه مقوله امکانات دفاتر کانون های استانی و شهرستانی، ملزومات اداری و پیشتیبانی و خودرویی دادند و این وظیفه روسای کانون ها و دفاتر نمایندگی است که تعامل مستمر با فرماندهان داشته باشند تا دستور ایشان اجرایی گردد.
رئیس کانون بازنشستگان انتظامی با تاکید براینکه خدمت ما بی منت است و هیچ توقعی از کسی نداریم که از ما تشکر کنند، اضافه کرد: باید ساختمان کانون استان ها، امکانات و تجهیزات کانون ها و دفاتر نمایندگی در حدی باشد که وقتی بازنشسته وارد می شود از محیط لذت ببرد.
سردار جعفری نسب با تاکید بر تکریم درگذشتگان پیشکسوت و اطلاع رسانی به موقع جهت حضور همرزمان در مراسم بزرگداشت آنها، گفت: روسای کانون ها در استان ها و شهرستان ها حکم پدری نسبت به اعضای وابسته دارند و هرکاری از دستتان می آید برای بازنشستگان انجام دهید. کانون وظیفه دارد در مسیر احقاق حق آنها تلاش کند.
وی افزود: حقوق بازنشستگان در سابا، ساتا، انتظامی و ... را ما باید پیگیری کنیم و لازمه آن تعامل مستمر با این مراکز است. ما اگر ارتباط خوبی با سابا، ساتا و فرماندهان انتظامی داشته باشیم خیلی از مشکلات بازنشستگان را مطرح و در مسیر حل آن تلاش خواهد شد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو