۱۴۹۸۰
يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۲
تعداد بازدید: ۵۳۶
سردار جعفری نسب اولین جلسه شور ستادی کانون:
سردار جعفری نسب جلب اعتماد اعضا و ایجاد رضایتمندی را دو رکن مهم کانون عنوان کرد و گفت: در تعامل با پیشکسوتان نقاط ضعف خود را پیدا و در جهت رفع آنها اقدام کنیم.

اولین جلسه شور ستادی کانون بازنشستگان انتظامی با حضور سردار جعفری نسب رئیس کانون برگزار شد.

در این جلسه که سردار مرادپور جانشین کانون، سردار مسکنی رئیس کانون تهران بزرگ، امیرپیرایه جو مشاور کانون، سرهنگ نیکنامی، سرهنگ عبدی، سرهنگ نمازی، سرهنگ جلال، سرهنگ رایگانی و مهندس همراهی حضور داشتند، سردار جعفری نسب در سخنانی گفت: جلب اعتماد اعضا و ایجاد رضایتمندی دو رکنی است که باید مدنظر همه معاونان و کارکنان باشد.

وی افزود: فرماندهان انتظامی استان‌ها علاقه مند به کمک به پیشکسوتان هستند و برای ارتقای خدمت باید در تعامل مستمر با فرمانده محترم انتظامی استان ها باشیم و در مسیر حمایت از پیشکسوتان، از همکاری آنها استفاده کنیم.

سردار جعفری نسب با تاکید بر اینکه معاونان وظیفه دارند مشکلات و انتقادات را رصد و گزارش نمایند، تصریح کرد: ما باید در تعامل با پیشکسوتان نقاط ضعف خود را پیدا کنیم و در جهت رفع آنها اقدام نماییم.

وی با تاکید بر اینکه برای افزایش اعتماد باید کار فرهنگی و رسانه‌ای صورت گیرد، تصریح کرد: معاونت ها عملکرد خود را به اعضا منعکس کنند تا آنها در جریان اقدامات کانون باشند.

در ادامه سردار مرادپور جانشین کانون انتظامی نیز در سخنانی با تاکید بر اجرای دقیق برنامه های 1402 و تعامل تنگاتنگ با معاونان ستاد فراجا و فرماندهان انتظامی استان‌ها در خدمات رسانی به اعضا، در خصوص استفاده مطلوب از پیشکسوتان بازنشسته در طرح انتظامی امنیتی اربعین و نیز استفاده از آنها در طرح مبارزه با سرقت توضیحاتی ارائه داد.

جلب اعتماد اعضا و ایجاد رضایتمندی را دو رکن مهم کانون هستند

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو