۱۴۶۶۳
شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱
تعداد بازدید: ۹۱۴
جانشین کانون بازنشستگان انتظامی:
جلسه شور معاونین کانون بازنشستگان انتظامی با حضور سردار مرادپور جانشین کانون بازنشستگان انتظامی برگزار شد.

سردار مرادپور جانشین کانون بازنشستگان انتظامی در جلسه شور معاونین، ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت ولیعصر(عج) و آرزوی سلامتی برای ریاست محترم کانون، در تشریح برنامه های سال 1402، گفت: برنامه های سال آینده که مورد تصویب هیئت مدیره محترم و مجمع نمایندگان قرار گرفته است، در راستای خدمات مطلوب‌تر به اعضای وابسته تدوین شده و ان‌شاالله با تحقق برنامه‌ها بتوانیم گامی در جهت تحقق خدمت به پیشکسوتان عزیز برداریم.

جانشین کانون بازنشستگان در ادامه به جلسه شورای عالی توانمندسازی نیروهای مسلح اشاره و تصریح کرد:در جلسه ای که در خدمت روسای محترم کانونهای ستادکل در جلسه شورای عالی نیروهای مسلح بودیم ضمن قدردانی از تلاش فراجا در ارائه خدمت به بازنشستگان تاکید شد که در بازرسی‌های انجام گرفته هیچ ایرادی از فراجا گرفته نشد و این امر قابل تقدیر است.

وی در پایان سخنان خود به پیگیری دستورات فرمانده کل فراجا در جهت ارائه خدمات مطلوب به بازنشستگان تاکید کرد و از معاونین ستاد خواست که در این امر اهتمام بیشتری داشته باشند.

در ادامه جلسه معاونین گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص حوزه ماموریتی و همچنین دستورات 8 ماده‌ای فرماندهی در ارائه خدمات به بازنشستگان ارائه کردند.

برنامه‌های سال 1402 کانون در راستای خدمات مطلوب‌تر به اعضای وابسته متمرکز است

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو