۱۱۲۰۹
دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱
تعداد بازدید: ۸۸۷
سردار اشتری در همایش جایگاه علم و فناوری های انتظامی دوران دفاع مقدس:
سردار اشتری در همایش جایگاه علم و فناوری های انتظامی دوران دفاع مقدس گفت: بهره بردن از تجربیات پیشکسوتان نقش موثری در انجام ماموریت های محوله امروز دارد.

همایش جایگاه علم و فناوری های انتظامی دوران دفاع مقدس با حضور سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی کشور، سردار جعفری نسب رئیس کانون بازنشستگان انتظامی ج.ا.ایران، سردار محمد قصری معاون علوم، تحقیقات و فناوری فراجا و جمعی از فرماندهان و مسئولان پیشکسوت بازنشسته فراجا برگزار شد.

سردار حسین اشتری در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و معزز انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، شهدای عرصه نظم و امنیت، مدافعان حرم، درود و سلام بر روح بلند و ملکوتی امام راحل، آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری و عرض خیر مقدم به تمامی پیشکسوتان حاضر در جلسه گفت: زحمات و تلاش های شما بزرگان باعث ارتقاء امنیت در کشور و همچنین سربلندی و افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است ان‌شالله بتوانیم از برکات این تلاش ها برای نسل جوان در آینده نیز به درستی بهره ببریم.

وی افزود: امروز بایستی به نحو مطلوب از فناوری های دوران دفاع مقدس برای انجام ماموریت ها بهره ببریم اما آنطور که باید به این موضوع مهم توجه ویژه نشده است بنابراین بایستی در راس امور قرار بگیرد.

فرمانده کل انتظامی کشور همچنین به اهمیت دوران دفاع مقدس و اقدامات همکاران در آن دوران اشاره و عنوان کرد: به فرموده مقام عظمای ولایت (مدظله العالی)، دفاع مقدس یک تابلوی زیبا است که هرچه به آن نزدیک تر می شویم به زوایای آن بیشتر پی می بریم؛ هر اقدامی که در دوران دفاع مقدس انجام شده امروز باعث افتخار، سربلندی و عزت برای ملت شهیدپرور ایران اسلامی است.

وی به نقش بی بدیل کمیته های انقلاب اسلامی، ژاندارمری و شهربانی در دوران دفاع مقدس اشاره و تصریح کرد: در آن دوران کمیته های انقلاب اسلامی، ژاندارمری و شهربانی در مبارزه با ضدانقلاب و کسانیکه قصد برهم زدن امنیت و آرامش مردم را داشتند، نقش تاثیرگذاری را ایفا کردند که بایستی به درستی نقش آن ها را برای نسل جوان تبیین و همچنین به تصویر بکشیم.

سردار اشتری با تاکید بر بهره بردن از تجربیات پیشکسوتان دوران دفاع مقدس به فتنه های اخیر دشمن، گفت: به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اتفاقات و اغتشاشات اخیر یک جنگ ترکیبی است و امروز دشمن همه توان و ظرفیت خود را چه در داخل و چه در خارج از کشور برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به کار گرفته است این درحالی است که باید برای خودمان یادآوری کنیم که دوران دهه 60 را با وجود منافقان و ضدانقلاب و همچنین جنگ تحمیلی پشت سرگذاشتیم، در آن دوران ملت شهید پرور ایران اسلامی با توکل به خداوند متعال بر دشمنان فایق آمد.

وی خاطرنشان کرد: بنابراین بهره بردن از تجربیات پیشکسوتان در دفاع مقدس قطعا نقش موثری در انجام مطلوب ماموریت های محوله و ذاتی امروز دارد و می توانیم با بهره بردن از آن ها فتنه های پوچ دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی کنیم.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه عزت و افتخار امروز ایران اسلامی به برکت خون شهیدان والامقام و هدایت های داهیانه رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی و همچنین بهره بردن از تجربیات پیشکسوتان دوران دفاع مقدس است، عنوان کرد: امروز انتظامی کشور مورد هجمه دشمنان قرار گرفته است این در حالی است که این مجموعه با به کارگیری تمامی ظرفیت ها توانسته وظایف محوله خود را در این ماموریت به خوبی به سرانجام برساند؛ تحمیل تحریم ها و هجمه های دشمنان نشان از کارآمدی و اثربخشی فراجا دارد.

سردار اشتری با بیان اینکه تمام سعی و تلاش ما در راستای خدمتگذاری مضاعف به مردم عزیز ایران اسلامی است، خاطرنشان کرد: تقدیم شهیدان انتظامی کشور در راستای برقراری نظم و امنیت در کشور گواه بر این ادعاست.

فرمانده کل انتظامی کشور به فرمایشات مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز مدظله العالی در مراسم مشترک دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه های نیروهای مسلح اشاره کرد و گفت: فرمایشات رهبر معظم انقلاب و اهتمام ایشان به اقتدار و مظلومیت انتظامی کشور یک افتخار بزرگ است بنابراین ما نیز بایستی برای پیشرفت، عزت و اقتدار ایران اسلامی و انجام مطلوب ماموریت ها بیش از پیش تدابیر ایشان را در راس تمامی امور قرار دهیم.

گفتنی است پیش از سخنان سردار اشتری، سردار قصری گزارشی از اقدامات انجام گرفته در برگزاری این همایش ارائه کرد.

همچنین با رونمایی از کتاب «کوه بی قرار کردستان (روایت مردانگی امیر بیژن بهرام پور»، از خواهر امیر درگذشته بیژن بهرام پور قدردانی شد.

قدردانی از تلاش و جدیت سردار آیت گودرزی، سردار رستگارپناه، امیر محمد صانعی و امیر علی والی از دیگر برنامه های این همایش بود.

 

بهره بردن از تجربیات پیشکسوتان نقش موثری در انجام ماموریت های محوله امروز دارد

 

بهره بردن از تجربیات پیشکسوتان نقش موثری در انجام ماموریت های محوله امروز دارد

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو