۱۰۴۱۱
چهارشنبه ۱۶ شهريور ۱۴۰۱
تعداد بازدید: ۲۹۱۴
سرداراشتری فرمانده انتظامی ج.ا.ایران:
دومین نشست صمیمی جمعی از مدیران و روسای شهربانی سابق با هیئت رییسه فراجا سردار اشتری فرمانده کل انتظامی ج.ا.ایران درسالن فجرستاد فرماندهی برگزارشد.

همزمان با سالگرد شهادت سرتیپ وحید دستگردی اولین رییس شهربانی بعداز پیروزی انقلاب اسلامی، دومین نشست صمیمی جمعی از مدیران و روسای شهربانی سابق با هیئت رییسه فراجا سردار اشتری فرمانده کل انتظامی ج.ا.ایران، سردار قنبری رییس پلیس آگاهی،سردار اسکندری معاون حقوقی و امور مجلس، سردار جعفری نسب رییس کانون بازنشستگان انتظامی، سردار کاکاوند دستیار فرمانده در امور بازنشستگان و جمعی از فرمانده‌هان درسالن فجرستاد فرماندهی برگزارشد.

در این نشست که به صورت برخط و همزمان در۱۰استان انجام گرفت سردار اشتری فرمانده انتظامی ج.ا.ایران در سخنانی گفت: حقیقتا برگزاری چنین نشست های صمیمانه با پیشکسوتان انتظامی برای بنده روحیه افزا و ارزشمند است؛ از تجربیات گرانبهای شما عزیزان بهره مند می شوم و حضورتان در این نهاد انقلابی و پاسدار ارزش ها و دستاوردهای نظام اسلامی، برای تک تک ما برکت است.

وی با بیان اینکه افتخار هر سازمان و نهاد به پیشینه خود است، تاکید کرد: شما پیشکسوتان و اعضاء وابسته، افتخار انتظامی و خالق لحظات غرورآفرینی هستید.

فرمانده کل انتظامی ج.ا.ایران اضافه کرد: شما عزیزان ذخیره ارزشمندی برای مجموعه عظیم انتظامی هستید و همه ما در قبال شما احساس وظیفه و دین می کنیم، می دانیم که مدیون رشادت ها و دلاورمردی های شما عزیزان در عرصه صیانت از امنیت کشور هستیم.

سردار اشتری با اشاره به نقش آفرینی نیروهای ژاندارمری، کمیته انقلاب اسلامی و شهربانی در دوران دفاع مقدس و پس از آن تاکید کرد: رشادت و ایثارگری های شما عزیزان در حفظ و حراست از امنیت کشور هرگز فراموش نمی شود؛ شما عزیزان هویت، شناسنامه و سند افتخار ما هستید.

 

امروز فرماندهی انتظامی کشور در مسیر رشد و تعالی است

وی تصریح کرد: امروز فرماندهی انتظامی کشور در مسیر رشد و تعالی است و ریل این پیشرفت را شما بزرگواران گذاشته اید؛ با گذشت زمان سرعت پیشرفت و ترقی فراجا مشهورتر می شود که این دستاورد محصول شما پیشکسوتان و اعضاء وابسته انتظامی است.

فرمانده کل انتظامی ج.ا.ایران در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه امروز انتظامی جایگاه رفیع و والایی در تصمیمات دارد و از نهادهای موثر و تصمیم ساز است، مطرح کرد: افکارسنجی و نظرسنجی های معتبر برون سازمانی حاکی از افزایش اعتماد عمومی و مردمی به پلیس است و این مهم برای همه ما افتخاری است که باید برای حفظ و ارتقاء آن تلاش کنیم.

وی تاکید کرد: چنین سرمایه بزرگی دستاورد تلاش همه گذشتگان، پیشکسوتان و شاغلان امروز فرماندهی عظیم انتظامی است و باید بگویم زحمات شما پیشکسوتان عزیز و اعضاء وابسته فراجا، بسیار تاثیرگذار و باعث عزت کشور و مردم است.

این مقام ارشد انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دانش و تجربه گرانبهای پیشکسوتان و اعضاء وابسته انتظامی تاکید کرد : معتقدم که خاطرات غرورآفرین و تجربیات گرانبهای شما عزیزان در جریان ماموریت های متنوع، گسترده و پیچیده، بایستی مکتوب شود و چه بسا این مکتوبات به عنوان منابع آموزشی در مراکز آموزشی و دانشگاهی بهره برداری شود.

فرمانده انتظامی کشور در بخشی دیگری از سخنان خود با اشاره به رویکرد فراجا در تکریم و تجلیل بازنشستگان و اعضاء وابسته انتظامی مطرح کرد: مجموعه انتظامی کشور همواره متعلق به شما عزیزان پیشکسوت و اعضاء وابسته انتظامی است و بدانید که همه ظرفیت های فراجا اعم از امکانات درمانی و بهداشتی، اماکن رفاهی، ورزشی، تفریحی و خدماتی در اختیار شما عزیزان می باشد.

به منظور خدمت به بازنشستگان  عزیز انتظامی مقررشد هتل ۵ستاره پارس تاپایان سال جاری در اختیار اعضای وابسته وخانواده محترم این عزیزان قرارگیرد و پیشکسوتان گرانقدرباخانواده مهمان امام رضا(ع)باشند.

 

پیشکسوتان انتظامی شناسنامه و تاریخچه فراجا هستند

سرداراشتری با اشاره به اینکه پیشکسوتان انتظامی شناسنامه و تاریخچه فراجا هستند، تاکید کرد: بنده به تشکیل چنین جلساتی که باحضور عزیزان وابسته برگزار می شود بسیار علاقمند هستم و هر زمان فرصت پیش بیاید در این جلسات حضور و از نقطه نظرات و تجربیات عزیزان استفاده خواهم کرد.

فرمانده کل انتظامی ج.ا.ایران گفت:  عزیزان بازنشسته اعم ازشهربانی، ژاندارمری و کمیته انقلاب اسلامی در طول انقلاب و دفاع مقدس نیروهای انتظامی صحنه های زیبایی خلق کردند که باعث غرور و افتخار است و بایستی این ایثارگری ها جمع آوری و مستندسازی شود.

 

سردار قنبری رئیس پلیس آگاهی فراجا:

هدف از برگزاری نشست با پیشکسوتان فرایندسازی ارتباط سازمانی به منظور بهره مندی از تجربیات و نقطه نظرات این عزیزان است

سردار قنبری رئیس پلیس آگاهی فراجا قبل از سخنان فرماندهی کل فراجا طی سخنانی ضمن خیرمقدم به حضور پیشکسوتان شهربانی طی سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید وحید دستگردی و امیر منعم که به تازگی دعوت حق را لبیک گفته است، گفت: هدف از تشکیل چنین جلساتی قدردانی از تلاش های مدیران، رؤسا و کارکنان شهربانی سابق است که سال ها در راه نظم و امنیت کشور تلاش کردند و هم چنین برقراری ارتباط بیشتر و بهره گیری از نقطه نظرات این بزرگواران است که امروز در خدمت تعدادی از این عزیزان به نمایندگی از پیشکسوتان شهربانی سابق هستیم.

سردار قنبری با تقدیر و قدردانی از فرمانده کل فراجا که امکان برگزاری چنین جلساتی را فراهم کردند، افزود: تلاش ما در پلیس آگاهی بهره گیری از تجربیات و نقطه نظرات عزیزان وابسته است و در این راستا هدف گذاری های خوبی انجام شده و در چندین استان هم از نزدیک با برگزاری جلسات تلاش کردیم در همین راستا گام برداریم.

رئیس پلیس آگاهی فراجا به ارایه گزارشی از اقدامات انجام شده درخصوص مصوبات دیدار قبلی سردار فرمانده کل انتظامی اشاره کرد و یادآور شد: برای الگو و نمونه سازی در پلیس آگاهی فراجا کمیته راهبردی کارگاهان بازنشسته با اخذ مجوز از سردار فرماندهی کل و ستاد کل نیروهای مسلح و قوه قضائیه تشکیل رسیدگی به پرونده های مهم جنایی و معوقه را در کلیه استانها در دستور کار قرار داده که نتایج خوبی هم حاصل گردیده و در حال تعمیم آن به سایر رده ها هستیم.

 

سخنرانی سه نفر از پیشکسوتان شهربان سابق

در این نشست صمیمی امیر بازنشسته حجازی رئیس شهربانی سابق، سرهنگ بازنشسته پشنگ پور و سرهنگ بازنشسته رضا غنی لو طی سخنانی ضمن ذکر خاطراتی، پیشنهاداتی را ارایه دادند که مورد ارزیابی و بررسی فرمانده کل انتظامی ج.ا.ایران قرار گرفت.

این گزارش حاکیست در پایان این نشست با اهدا لوح وهدایایی ازخانواده شهید وحید دستگردی از روسای شهربانی سابق، فرزند جانباز مرحوم امیر ارسلان منعم، خانواده شهیدعلی میرزاحسینی ، جانباز گروهبان یکم نبی الله شیخی مهرآبادی و آزاده عباس آدینه تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو