۴۵۳۳
دوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰
تعداد بازدید: ۷۳۷
سرهنگ محمدی سیرت معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در منازل سروان بازنشسته فریدون روشنگر و اله بخش بخشایی، با آنان دیدار و گفت و گو نمودند.

سرهنگ محمدی سیرت معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد باتفاق سرهنگ خلقی پور معاون نیروی انسانی، سرهنگ بازنشسته عباسی رئیس کانون و سروان مهدوی مسئول امور اعضای وابسته فرماندهی انتظامی استان بمنظور تکریم و دلجویی و ارتقای روحیه بازنشستگان و به مناسبت هفته ناجا روز چهارشنبه 21 مهرماه با حضور در منازل سروان بازنشسته فریدون روشنگر و اله بخش بخشایی، با آنان دیدار و گفت و گو نمودند.

سرهنگ محمدی سیرت در این دیدارها در سخنانی با بیان اینکه بازنشستگان چشم و چراغ نیروی انتظامی هستند،گفت: بازنشستگان در سالهای خدمت، زحمات فراوانی را برای رشد و اعتلای نیروی انتظامی کشیده اند و ما امروز باید قدردان تلاش های بی دریغ آنها باشیم.

در پایان این دیدارهای صمیمانه، سرهنگ محمدی سیرت معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان پس از شنیدن دغدغه ها و مشکلات سروان بازنشسته فریدون روشنگر و سروان اله بخش بخشایی، دستورات لازم را جهت بررسی و پیگیری صادر و به رسم یادبود هدایایی به آنان اعطا کرد.

دیدار و ملاقات معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان با بازنشستگان اله بخش بخشایی و فریدون روشنگر بمناسبت هفته ناجا

دیدار و ملاقات معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان با بازنشستگان اله بخش بخشایی و فریدون روشنگر بمناسبت هفته ناجا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها