۳۱۴
يکشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۹
تعداد بازدید: ۷۴۷
معاون توانمندسازی و خدمات رفاهی کانون بازنشستگان ناجا از اعطای 16 فقره وام در اولین کمیسیون وام خوداشتغالی و کارآفرینی کانون بازنشستگان ناجا به اعضای تحت پوشش شامل بازنشستگان، مستمری بگیران، وظیفه بگیران و خانواده محترم آنها خبر داد.

اولین جلسه کمیسیون وام خوداشتغالی و کارآفرینی کانون بازنشستگان ناجا با حضور سردار کارگر رئیس کانون بازنشستگان ناجا، سردار شهرابی معاون توانمند سازی و خدمات رفاهی، سرهنگ نیک نامی معاون اداری و مالی، سرهنگ جلال معاون طرح و برنامه و بودجه و سرهنگ تقی زاده مدیر توانمند سازی معاونت توانمند سازی و خدمات رفاهی کانون برگزار شد.
سردار شهرابی در تشریح اقدامات این کمیسیون گفت: در سال جدید برای اولین بار وام قرض الحسنه خود اشتغالی و کارآفرینی در برنامه سالیانه کانون پیش بینی شد و براساس آن درخواست آن دسته از متقاضیانی که به هر دلیلی مجوز دریافت وام آنها از سوی سابا تایید نشده باشد، برابر شرایط ابلاغی در کمیسیون وام خوداشتغالی کانون مطرح و در صورت حائز شرایط بودن، مورد حمایت قرار می گیرد.
وی افزود: اولین جلسه کمیسیون وام خوداشتغالی و کارآفرینی کانون بازنشستگان ناجا با طرح 28 پرونده از 6 استان لرستان، مرکزی، ایلام، خراسان جنوبی، همدان و قزوین برگزار و پس از بررسی پرونده ها در نهایت اعطای وام به 16 پرونده تصویب شد.
سردار شهرابی با تاکید بر اینکه وام این متقاضیان تا پایان شهریورماه به حساب آنها واریز می شود، تصریح کرد: برابر تصویب اعضای کمیسیون مجموعا 380 میلیون تومان وام بدون کارمزد و سود، به صورت 36 و 48 ماهه به این 16نفر اعطا می شود.
معاون توانمندسازی و خدمات رفاهی کانون بازنشستگان ناجا در ادامه خاطرنشان کرد: اولویت های اصلی ما در بررسی و اعطای وام، ایجاد اشتغال در بین خانواده اعضاست و بحث توسعه اشتغال در اولویت بعدی قرار دارد.
وی با تاکید بر اینکه پرونده های رد شده در کمیسیون در صورت احراز شرایط امکان بررسی مجدد خواهند داشت، تصریح کرد: روسای کانون استان ها پس از اعطای وام، نظارت مستمر بر نحوه استفاده وام گیرنده از این وام خواهند داشت تا این اقدام تاثیر مثبتی بر ایجاد اشتغال و تولید داشته باشد.
شایان ذکر است جلسات این کمیسیون تا پایان سال مرتبا تشکیل و درخواست های واصله از استان ها مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو