۲۱۳۳۳
دوشنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۳
تعداد بازدید: ۷۵
رؤسا کانون های بازنشستگان نیروهای مسلح شهرستان شهرضا با فرماندار ، امام جمعه و شهردار شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

روساي کانون هاي چهارگانه نیروهای مسلح شهرستان شهرضا به همراه جمعی از پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس در راستای تعامل و همکاری و همچنین به منظور استفاده بهینه از امکانات شهرستان به منظور بهبود کیفیت ارائه خدمات به بازنشستگان با فرماندار ، امام جمعه و شهردار شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار مسئولین دفاتر نمایندگی کانون بازنشستگان نیروهای مسلح شهرستان ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و ایام آغاز سال، گزارشی از خدمات ارائه شده به بازنشستگان و مستمری بگیران در سال گذشته ارائه نمودند و با ارائه اقدامات بنیادین و عملکرد کانونها در سراسر کشور ، به برنامه های در دست اقدام اشاره داشته و لزوم توجه و اهتمام لازم در راستای تقویت عوامل تاثیرگذار در پیشبرد اهداف و سیاست های کانون های بازنشستگی را خواستار شدند.

مسئولین شهرستان قدردانی از پیشکسوتان را امری ارزشمند دانسته و گفتند : قدر شناسی و ارج نهادن به زحمات و اقدامات آنان و عمری که در آن حوزه سپری کردند، قابل تقدیر است و به هر اندازه قدرشناس باشیم، آیندگان ما نیز بر همین مبنا و اصول با ما رفتار خواهند کرد.

مسئولین شهرستان به اتفاق نظر گفتند : ما هرچه در توان داریم برای خدمت به این عزیزان به کار می بریم و وظیفه خود می دانیم که همواره در کنار پیشکسوتان باشیم و آرزوی قلبی ما سلامتی یکایک پیشکسوتان شهرستان می باشد.

دیدار رؤسا کانون های بازنشستگان نیروهای مسلح شهرضا با مسئولین شهرستاندیدار رؤسا کانون های بازنشستگان نیروهای مسلح شهرضا با مسئولین شهرستان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها