۲۱۳۳۰
دوشنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۳
تعداد بازدید: ۲۲
اولین جلسه قرارگاه تابان فرماندهی انتظامی استان ایلام در روز یکشنبه ۱۹ فروردین ماه در محل سالن جلسات انتظامی استان و با حضور فرمانده انتظامی استان، سایر معاونین مرتبط با موضوع جلسه و رئیس کانون استان برگزار شد.

اولین جلسه قرارگاه تابان فرماندهی انتظامی استان ایلام در روز یکشنبه ۱۹ فروردین ماه در محل سالن جلسات انتظامی استان با حضور سردار سلمانی فرمانده انتظامی استان، سرهنگ بازنشسته بیگ زاد رئیس کانون بازنشستگان انتظامی استان، سرهنگ بازنشسته صادقیان نماینده مجمع در کانون استان، سرهنگ محمدی معاون هماهنگ کننده انتظامی استان، سرهنگ شریفی معاون نیرو انسانی، سرهنگ صادقی رئیس بازرسی و با حضور معاونین بهداد، آماد و پشتیبانی، مهندسی، اجتماعی، آموزش، طرح و برنامه برگزار گردید.

در این جلسه از سوی معاون نیرو انسانی، نماینده مجمع و رئیس کانون گزارشی از اقدامات، مسائل و مشکلات ارائه سپس فرماندهی انتظامی استان در ابتدای سخنان خود از اقدامات سردار جعفری نسب رئیس کانون بازنشستگان انتظامی جمهوری اسلامی ایران تقدیر و تشکر نمود و عنوان داشت از زمان حضور ایشان در رأس کانون انتظامی شاهد تحول آفرینی در وضعیت کانون، خدمات رسانی به اعضای وابسته و همچنین پیگیری مطالبات اعضای وابسته هستیم.

در پایان مقرر گردید:

  1. از طریق بهداری انتظامی استان با هماهنگی کانون و حضور پزشک از بیماران بستری در منزل دیدار و نسبت به انجام معاینات پزشکی و در صورت امکان نسبت به تهیه پک بهداشتی اقدام گردد.
  2. در جهت استفاده همکاران بازنشسته از فضاهای ورزشی انتظامی استان همکاری و هماهنگی لازم صورت پذیرد که به راحتی از امکانات موجود استفاده نمایند و در طول هفته یک سانس استخر به صورت رایگان در اختیار اعضای وابسته صورت گیرد.
  3. از طریق معاونت نیروی انسانی و همچنین فرماندهان انتظامی شهرستان ها برنامه ریزی لازم جهت دیدار و سرکشی با در نظر گرفتن سرانه حمعیت در هر استان به صورت ماهیانه اقدام گردد.
  4. معاونین مهندسی و پشتیبانی نسبت به تأمین اقلام و امکانات مورد نیاز کانون همکاری لازم را با کانون بازنشستگان انتظامی استان را داشته باشند.
  5. عوامل دژبان و افسر نگهبان در ستاد انتظامی استان و شهرستان های تابعه و سایر یگان های انتظامی توجیه که نسبت به تکریم و همراهی بازنشستگان در زمان حضور در مقرهای انتظامی اقدام لازم را بعمل آورند.
  6. اعضای وابسته همانند همکاران شاغل از خدمات مجموعه فرهنگی رفاهی پردیس به ویژه در بحث استفاده از امکانات رستورانی برخوردار شوند.
  7. حضور فعال و دسته جمعی کارکنان و فرماندهان انتظامی در مراسمات متوفیان بازنشسته و یا اقوام درجه یک آنان.
  8. پیگیری مستمر مطالبات اعضای وابسته از طریق معاونت نیروی انسانی 

در شبکه اجتماعی سروش با ما همراه باشید:

https://splus.ir/kbnaja05

برگزاری اولین جلسه قرارگاه تابان فرماندهی انتظامی استان ایلام در سال 1403

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها