۲۱۲۹۰
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
تعداد بازدید: ۲۲۳
با حضور سردار جعفری نسب رئیس کانون، سردار بهزادی نیا سرپرست سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح و عضو هیئت مدیره، سردار مراد پور جانشین کانون، سردار مسکنی رئیس کانون تهران بزرگ، مشاورین و معاونین کانون آخرین جلسه شورای معاونین درسال ۱۴۰۲ برگزار شد.

آخرین جلسه شورای معاونین کانون بازنشستگان انتظامی در سال 1402 برگزار شدبا حضور سردار جعفری نسب رئیس کانون، سردار بهزادی نیا سرپرست سازمان بازنشستگی نیرو‌های مسلح و عضو هیئت مدیره، سردار مراد پور جانشین کانون، سردار مسکنی رئیس کانون تهران بزرگ، مشاورین و معاونین کانون آخرین جلسه شورای معاونین درسال ۱۴۰۲ برگزار شد.
در این جلسه ابتدا رئیس کانون بازنشستگان انتظامی ضمن تقدیر و تشکر از کارکنان، به ارزیابی عملکرد کانون پرداخت و گفت: خوشبختانه عملکرد کانون حکایت از آن دارد که کار‌های خوبی در ارائه خدمات به پیشکسوتان عزیز انجام شده است، هرچند تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیاد داریم، که البته با توجه به تلاش‌های همه همکاران کانون می‌توان ادعا کرد، پرونده عملکرد ما در سال ۱۴۰۲ مثبت بوده است.
سردار جعفری نسب در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از زحمات سردار بهزادی نیا از جامعه پیشکسوتان، خاطرنشان کرد: تلاش‌های بسیار زیادی در زمان تصدی سردار بهزادی نیا در سابا، انجام شده است که شایسته تقدیر و قدردانی است.
رئیس کانون بازنشستگان انتظامی با تاکید بر اینکه عمده هدف ما درسال ۱۴۰۲ اعتماد سازی مجموعه بازنشستگان نسبت به کانون انتظامی بوده است، یادآور شد: تلاش ما تحقق سرمایه اجتماعی بزرگ بازنشستگان در جهت دفاع از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بود که در این راستا هم کار‌های خوبی با همراهی و حمایت‌های فراجا انجام شد.
سردار جعفری نسب در ادمه سخنان خود به پیگیری مطالبات بازنشستگان از مراجع بالادستی در سال ۱۴۰۲ اشاره کردو افزود: تلاش کردیم در راستای احقاق حقوق قانونی بازنشستگان عزیز از طریق پبگیری‌های حضوری و مکاتبات متعدد از مراجع مختلف قدم برداریم و از این پس هم دست از تلاش دراین جهت برنخواهیم داشت.
رئیس کانون بازنشستگان در ادامه سخنان خود به تلاش بیشتر کارکنان کانون در برنامه ریزی به منظور ارائه خدمات بیشتر به اعضا وابسته در سال آینده تاکید و تصریح کرد: دعوت از فرماندهان و معاونین انتظامی جهت حضور در کانون، تعامل بیشتر با فراجا به منظور بهره مندی از ظرفیت‌ها در ارائه خدمات مطلوب‌تر به بازنشستگان و پیگیری مطالبات قانونی جامعه هدف، باید به طور جدی پیگیری شود و همچنین بایستی تلاش کنیم برنامه‌ها در زمانبندی ارائه شده به طور کامل انجام گیرد.
در ادامه جلسه سردار بهزادی نیا سرپرست سازمان بازنشستگی نیرو ها‌ی مسلح در سخنانی ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و سال نو گفت: تلاش‌های انجام شده در کانون‌های نیرو‌های مسلح و مخصوصا کانون بازنشستگان انتظامی قابل تقدیر و قدردانی است و می‌توان ادعا کرد کارنامه کانون فراجا در سال ۱۴۰۲ کارنامه درخشانی بوده است.
 رئیس سابا با اشاره به اینکه کانون‌ها خانه بازنشستگان و پل ارتباطی میان پیشکسوتان و مراجع بالادستی است یادآورشد: باید ظرفیت‌های خدمات در کانون را به طور جدی دنبال کنیم و ارتباط دوسویه با پیشکسوتان را گسترش دهیم.
سردار بهزادی نیا در پایان اشاره‌ای به برنامه‌های سال ۱۴۰۳ سابا کرد و افزود:امیدواریم سال آینده بتوانیم در ارائه خدمات مطلوب‌تر به پیشکسوتان انتظامی گام بیشتری برداریم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو