۲۱۱۱۵
يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
تعداد بازدید: ۳۲۶
رئیس کانون بازنشستگان انتظامی
شور اداری کانون بازنشستگان با حضور سردار جعفری نسب، رئیس کانون، سردار مرادپور جانشین کانون و معاونین مورخه ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ در سالن جلسات برگزار شد

اقدامات خوبی در کانون انتظامی صورت گرفته که شکل های آن در آینده نمایان می شود

اقدامات خوبی در کانون انتظامی صورت گرفته که شکل های آن در آینده نمایان می شود

سردار جعفری نسب رئیس کانون بازنشستگان انتظامی ج. ا. ایران در جلسه شورای معاونین با تقدیر و قدردانی از زحمات و تلاش‌های مدیران و کارکنان کانون گفت:

خوشبختانه با تلاش همکاران اقدامات خوبی در کانون انتظامی انجام گرفته که نتیجه و شکوفایی آن در آینده نمایان خواهد شد و کام بازنشستگان را شیرین‌تر خواهد کرد. سردار جعفری نسب به اقدامات خوب انجام شده در صندوق حبیب بن مظاهر اشاره کرد و یادآور شد؛ به حمداله با تدابیر اتخاذ شده در هیات مدیره صندوق حبیب بن مظاهر و زحمات مدیر عامل صندوق افزایش وام تا میزان ۱۵۰ میلیون ریال محقق یافت و تلاش شود که میزان تسهیلات ارایه شده در ماه‌های آتی انشاالله افزایش پیدا کند.

رئیس کانون بازنشستگان انتظامی با اشاره به افزایش حقوق بازنشستگان در بهمن ماه تسریح کرد: افزایش ۱۰ درصد حقوق بازنشستگان اقدام جهادی بود که با تلاش‌ها و پیگیری‌های وزیر محترم دفاع، رئیس محترم کل ستاد کل نیرو‌های مسلح، سازمان تامین اجتماعی و سازمان بازنشستگی نیرو‌های مسلح  و فرماندهان عزیز نیرو‌های مسلح تحقق یافت و باعث دلگرمی عزیزان پیشکسوت شد و ما به نوبه خود از مسئولان عزیز که در این راستا زحمت کشیدند تقدیر و قدردانی می‌کنیم.

سردار جعفری نسب به اطلاع رسانی دقیق و بموقع اخبار بازنشستگان تاکید و یادآور شد.

باید تلاش کنیم اخبار مربوط به پیشکسوتان عزیز که با رعایت دقت، به سرعت اطلاع رسانی کنیم و در این جهت ثابت قدم باشیم.  

این جلسه سرهنگ بازنشسته محمدرضا حببیان به عنوان مشاور فرهنگی رئیس کانون بازنشستگان معرفی شد.  

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو