۲۱۰۳۱
شنبه ۰۵ اسفند ۱۴۰۲
تعداد بازدید: ۴۰
جلسه جهاد تبیین پیرامون حضور حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور گروه های مرجع، اثرگذار، پیشکسوتان و متنفذین در سالن دریای فرماندهی انتظامی استان بوشهر برگزار گردید.

این جلسه با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی ریاست عقیدتی و سیاسی انتظامی کل کشور، سردار فرماندهی انتظامی استان بوشهر، فرماندهان نظامی، پیشکسوتان، گروه های اثرگذار، مرجع، متنفذین و اقشار مختلف برگزار شد.

حجت السلام والمسلمین "سید علیرضا ادیانی" در نشست با گروه‌های مرجع و افراد تأثیر گذار استان بوشهر عنوان داشت: شکرخدا را بجای می آورم که امروز در خصوص یکی از مسائل مهم یعنی انتخابات که اساسی ترین مسئله است و از همه به استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است با هم گفتگو کنیم .

وی در ادامه حضور مردم را خنثی کننده تمام فتنه های دشمنان دانست و افزود: این مردم بودند که تمام فتنه ها را خنثی کردند، فتنه 88 فتنه بزرگی بود که مردم این فتنه بزرگ را با حماسه 9 دی خنثی کردند، در فتنه اخیر هم مردم از انقلاب دفاع کردند و دشمن را ناکام گذاشتند، دشمن با تمام توان و بهره مندی از پیشرفته ترین تکنولوژی های جنگ نرم شبانه روز در صدد براندازی نظام بود و می گفتند دیگر کار انقلاب تمام شده است که بازهم به لطف الهی و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) این حکیم دوران و همراهی مردم فتنه ها خنثی گردید و آرامش برقرار شد.
این مقام انتظامی تصریح کرد: مردم همیشه در انتخابات مشارکت داشته‌اند و این یک پیام روشن برای جهانیان دارد و آن هم این است که ملت ایران همیشه حامی نظام و پشتیبان ولایت فقیه هستند.
حجت الاسلام ادیانی در خصوص اهمیت این دوره از انتخابات، خطاب به معتمدان و سران قبایل گفت: حکیم هشیار ،آگاه و با بصیرت، اهل راز و نیاز در دل شب، آن اسوه تقوا و پارسایی همواره به سران قوا می فرمودند "فضای انتخابات را پیش از موعد انتخاباتی نکنید" اما در این دوره، از یک سال مانده به انتخابات خودشان پرچم انتخابات را برافراشته اند و این نشان از اهمیت فوق العاده موضوع دارد پس همگی باید با تمام توان و ظرفیت خود منادی حضور در انتخابات باشیم.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور در پایان اظهار داشت: اگر دیروز نقطه درگیری در شلمچه، دشت آزادگان، هویزه و طلائیه بود امروز میدان نبرد صندوق رأی است و باید با حضور آحاد مردم پای صندوق رأی، پاسخی دندان شکن به دشمنان بدهیم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها