۲۰۷۴۴
سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
تعداد بازدید: ۳۹۹
امیرسرتیپ دکتر سهرابی مشاورفرماندهی کل قوا درامور انتظامی و ازفرمانده هان فراجا به همراه جمعی از فرمانده هان ژاندارمری سابق با حضور درکانون بازنشستگان انتظامی با سردار جعفری نسب رییس وسردارمرادپور جانشین کانون دیدار وگفت وگو کرد

امیرسرتیپ دکتر سهرابی مشاورفرماندهی کل قوا درامور انتظامی و ازفرمانده هان فراجا به همراه جمعی از فرمانده هان ژاندارمری سابق با حضور درکانون بازنشستگان انتظامی با سردار جعفری نسب رییس وسردارمرادپور جانشین کانون دیدار وگفت وگو کرد.
در این دیدار امیر سرتیپ دکتر سهرابی ضمن تبریک ایام دهه فجر انقلاب اسلانی ، از اقدامات صورت گرفته در کانون انتظامی توسط سردار جعفری نسب تقدیر و تشکر کرد و از ایشان خواست تا همه همت و تلاش خود را برای خدمت به قشر زحمتکش و پرتلاش بازنشستگان بکار ببندد.
امیر سهرابی همچنین با تاکید بر حضور گسترده مردم در انتخابات پبش رو از همه بازنشستگان خواست تا به اتفاق خانواده خود، بصورت پرشور در این انتخابات شرکت کنند.
دراین دیدارکه امیر دکتر مهابادی،امیر پیراجو،امیراصلان زاده وامیردقیقی دکترسهرابی را همراهی می کردند، درجریان برنامه ها واهداف کانون واقدامات انجام گرفته درخصوص ارایه خدمات پیشکسوتان قرارگرفتند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو