۲۰۳۲
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
تعداد بازدید: ۱۱۰۷
با حضور سردار شرفی جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا:
اولین نشست نمایندگان دوره چهارم مجمع کانون بازنشستگان ناجا با حضور سردار شرفی جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا، سردار گودرزی رئیس سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح، سردار کارگر رئیس کانون بازنشستگان ناجا، سردار بهزادی نیا جانشین سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح و عضو هیئت مدیره کانون در سالن فجر ستاد ناجا برگزار شد.

 

اولین نشست نمایندگان دوره چهارم مجمع کانون بازنشستگان ناجا برگزار شد

اولین نشست نمایندگان دوره چهارم مجمع کانون بازنشستگان ناجا با حضور سردار شرفی جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا، سردار گودرزی رئیس سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح، سردار کارگر رئیس کانون بازنشستگان ناجا، سردار بهزادی نیا جانشین سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح و عضو هیئت مدیره کانون در سالن فجر ستاد ناجا برگزار شد.
در این نشست که نمایندگان دوره چهارم مجمع کانون بازنشستگان ناجا حضور داشتند، سردار کارگر ضمن خیرمقدم به حاضرین در جلسه در سخنانی به تشریح وظایف نمایندگان مجمع پرداخت و گفت: از 42 نماینده ای که با رای اعضای کانون به مجمع راه یافتند، تهران بزرگ4 نماینده، استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، مازندران، کرمانشاه، خراسان رضوی و فارس 2 نماینده و مابقی استان ها که زیر 10 هزار عضو دارند یک نماینده دارند.
وی با تبریک انتخاب این نمایندگان در مجمع، افزود: امیدوارم خداوند توفیق عنایت کند تا در طول این سه سال با کمال صحت و سلامتی و اقتدار برای بازنشستگان قدم بردارند.
سردار کارگر با اشاره به اینکه سردار سرتیپ نوری نژاد معاون هماهنگ کننده ناجا و نماینده نیروی انتظامی در مجمع و سردار سرتیپ شرفی نماینده نیروی انتظامی در هیئت مدیره هستند، گفت:هیئت مدیره کانون از 5 نماینده بازنشستگان و دو شخصیت حقوقی که نماینده نیروی انتظامی و نماینده سازمان بازنشستگی هستند، تشکیل می شود.

 

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا:
بازنشستگان، گنجینه های عظیم و ارزشمند ناجا هستند

اولین نشست نمایندگان دوره چهارم مجمع کانون بازنشستگان ناجا برگزار شد

در ادامه این نشست، جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در سخنانی با اشاره به اینکه بازنشستگان، گنجینه های عظیم و ارزشمند ناجا هستند، گفت: فرآیند انتخاب نمایندگان مجمع بسیار خوب، موثر و در یک فضای آزاد و عادلانه برگزار شد و شما بزرگواران به سبب شایستگی، ویژگی های فردی و مسئولیتی که داشتید، انتخاب شدید و ما به این انتخاب احترام گذاشته و صمیمانه تبریک می گوییم.
وی افزود: لازم می دانم یاد و خاطره عزیزانی که در سنوات گذشته در این عرصه تلاش کرده و در حال حاضر در قید حیات نیستند و کسانی که در راستای عملیاتی سازی سیاست های مجمع عمومی بازنشستگان ناجا تلاش کردند، را گرامی بدارم.
جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی سازمانی؛ خاص، ویژه، بهره مند از فناوری های نوین، یادگیرنده، مسئولیت پذیر و پاسخگو است، ادامه داد: بعضی از صاحبان فکر و اندیشه گفته اند هر کشوری برای اینکه بتواند شرایط و ساز و کاری را فراهم نماید که بتواند از تمامیت ارضی کشور خود دفاع نماید و از هر گونه سلطه سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی و ... جلوگیری نماید و هم چنین شرایطی را فراهم کند که بتواند تهدید ها را دفع و از ظرفیت ها استفاده نماید، باید بتواند میزان مشارکت، علاقمندی و وحدت مردم خود را بالا ببرد،چنین کشوری بر اساس الگوهای نوین جهانی از اقتدار کافی برخوردار است.
جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا تصریح کرد: امروز نیروی انتظامی از نظر استاندارد سازی و تعالی رفتار نیروها، دانش و علوم مورد استفاده کارکنان نیروی انتظامی، بهره مندی از تکنولوژی نوین و تعامل با سایر دستگاه ها و سازمان ها و ... در جایگاه مطلوبی است و باید این روند را با ارتقای دانش و مهارت نیروهای شاغل و بهره مندی از تجربه پیشکسوتان به عنوان سرمایه های ارزشمندمان ارتقاء دهیم.
سردار شرفی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به جایگاه پیشکسوت و سالمند هر سازمانی بیان کرد: الحمدلله نیروی انتظامی در شرایط بسیار خوبی قرار گرفته و بهره مندی از تجربه و دانش پیشکسوتان از رویکردهای جدی در ناجاست.
سردار شرفی با تاکید بر اینکه باید بازنشستگان از هر حیث توانمند شوند، گفت: ما باید آرمان خود و سیاست های کلان را تدوین کنیم. اهداف خود را برای دوره های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت ترسیم نماییم و از همین الان بدانیم کجا هستیم و در آینده کجا خواهیم بود.
وی تاکید کرد. هر کسی که به عنوان نماینده بازنشستگان انتخاب شده است بایستی جهت خیر، صلاح، رفاه، آرامش و آینده بازنشستگان و خانواده آنها برنامه ریزی کند. برای وظایف مجمع در اساسنامه نمایندگان این اختیار را دارند که خلق منابع کنند و کانون را به یک مرحله ایده آل برسانند.


سردار نوری نژاد رئیس مجمع کانون بازنشستگان ناجا شد

سپس انتخاب رئیس مجمع کانون در دستور کار قرار گرفت.
سرهنگ بازنشسته وفایی نماینده بازنشستگان استان فارس در مجمع، به عنوان رئیس موقت سنی مجمع انتخاب شد.
در ادامه نمایندگان برای انتخاب رئیس مجمع مجمع رای گیری کردند و سردار نوری نژاد بار دیگر به عنوان رئیس مجمع کانون بازنشستگان ناجا انتخاب شد.

تصویب برنامه و بودجه سال1400 کانون

اولین نشست نمایندگان دوره چهارم مجمع کانون بازنشستگان ناجا برگزار شد

در ادامه این نشست تصویب برنامه و بودجه سال1400 کانون در دستور جلسه قرار گرفت.
سردار کارگر رئیس کانون بازنشستگان ناجا پیش از رای گیری برای تصویب برنامه ها، در سخنانی با اشاره به اینکه مجمع کارش قانون گذاری نیست و نمایندگان محترم باید به وظایف قانونی خود اشراف پیدا کنند، گفت: اصلی ترین وظایف نمایندگان مجمع انتخاب نمایندگان برای عضویت در هیئت مدیره، تعیین چشم انداز و راهبردهای کانون، اصلاح اساسنامه و تصویب برنامه و بودجه و تراز مالی و صورتهای سالیانه است.
وی با تاکید بر اینکه برنامه های اعلام شده در این کتابچه، فقط مربوط به برنامه های بودجه بر است و همه برنامه ها را شامل نمی شود و وظایف ذاتی کانون برای پیگیری حقوق مادی و معنوی اعضا براساس برنامه ریزی های داخلی رده های ستادی کانون طراحی و اجرا می گردد، تصریح کرد: این برنامه ها در هیئت مدیره تایید شده اند.
سردار کارگر در بخش دیگری از سخنان خود اصلی ترین هدف کانون بر طبق ماده 5 اساسنامه را پیگیری حقوق مادی و معنوی بازنشستگان عنوان کرد و گفت: در کنار این کار اصلی، یکسری برنامه های خدماتی و رفاهی برای بازنشستگان و از محل حق عضویت ها برای آن بودجه در نظر گرفتیم.
وی اضافه کرد: در برنامه و بودجه سال1400، 58 میلیارد تومان پیش بینی شده، که 52 میلیارد آن از محل حق عضویت ها و 6 میلیارد مابقی از محل برگشت وام هایی ضروری و اشتغال که در سال 99 به متقاضیان دادیم و همچنین اعتبار جذب نشده سال قبل تامین می شود.
رئیس کانون بازنشستگان ناجا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه های ویژه کانون در سال 99، گفت: 10 میلیارد تومان وام ضروری برای متقاضیانی که با مشکلاتی همچون ازدواج فرزند، خرید خانه، ودیعه مسکن، رفع دین و ...، 3 میلیارد تومان برای ایجاد صندوق حمایت برای معسرین و 10 میلیارد تومان برای وام اشتغالزایی پیش بینی شد.
وی با اشاره به اینکه اعتبار برنامه های کانون مشخص است و همه کارکنان متعهد به اجرای آن هستند، تصریح کرد: کتابچه برنامه و بودجه سالیانه کانون، در کمترین سازمانی به این کمال وجود دارد. تلاش شده است تمامی مشخصات برنامه در آن توضیح داده شود.
در ادامه سرهنگ بازنشسته نجفی نماینده بازنشستگان استان کرمانشاه در مجمع، سرهنگ بازنشسته شعبانی نماینده بازنشستگان تهران بزرگ در مجمع، سرهنگ بازنشسته رفیعی نماینده بازنشستگان استان مرکزی در مجمع، سرهنگ بازنشسته رضایی نماینده بازنشستگان استان کردستان در مجمع، سرهنگ بازنشسته نجاریان نماینده بازنشستگان استان مازندران در مجمع، سرهنگ بازنشسته احمدخانی نماینده بازنشستگان استان زنجان در مجمع، سرهنگ بازنشسته وفایی نماینده بازنشستگان استان فارس در مجمع، سرهنگ بازنشسته رجبی نماینده بازنشستگان استان مازندران در مجمع، سرهنگ بازنشسته امینی نماینده بازنشستگان استان لرستان در مجمع و سردار بازنشسته فودازی نماینده بازنشستگان تهران بزرگ در مجمع نقطه نظرات خود را در خصوص برنامه ها ارائه دادند.
در انتها برنامه و بودجه سال1400 کانون به رای گذاشته شد و به تصویب نمایندگان مجمع رسید.

انتخاب 5 عضو هئیت مدیره کانون

اولین نشست نمایندگان دوره چهارم مجمع کانون بازنشستگان ناجا برگزار شد

رای گیری برای انتخاب اعضای هیئت مدیره کانون بازنشستگان ناجا از دیگر برنامه هایی بود که در اولین نشست نمایندگان دوره چهارم مجمع انجام گرفت.
در انتخابات هیئت مدیره کانون، سردار بازنشسته کیومرثی نماینده بازنشستگان تهران بزرگ در مجمع، امیر بازنشسته حشمتیان نماینده بازنشستگان تهران بزرگ در مجمع، سرهنگ بازنشسته شعبانی نماینده بازنشستگان تهران بزرگ در مجمع، سرهنگ بازنشسته رجبی نماینده بازنشستگان استان مازندران در مجمع، سرهنگ بازنشسته فخاری نماینده بازنشستگان استان قزوین در مجمع، سرهنگ بازنشسته قوچی نماینده بازنشستگان استان فارس در مجمع، سرهنگ بازنشسته ملکی نماینده بازنشستگان استان آذربایجان شرقی در مجمع، سرهنگ بازنشسته نجاریان نماینده بازنشستگان استان مازندران در مجمع، سرهنگ بازنشسته نجفی نماینده بازنشستگان استان کرمانشاه در مجمع و سرهنگ بازنشسته حمیدی پور نماینده بازنشستگان استان اصفهان در مجمع نامزد شدند.
پس از پایان رای گیری، سرهنگ بازنشسته رجبی با 31 رای، امیر بازنشسته حشمتیان با 29 رای، سردار بازنشسته کیومرثی با 28 رای، سرهنگ بازنشسته شعبانی با 26 و سرهنگ امینی با 22 رای به عنوان اعضای هیئت مدیره انتخاب شدند.
گفتنی است سرهنگ بازنشسته نجارزاده و سرهنگ بازنشسته ملکی به عنوان دو عضو علی البدل تعیین گردیدند.

 

رئیس سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح:

مشکلی برای همسان سازی حقوق در سال 1400 نداریم

اولین نشست نمایندگان دوره چهارم مجمع کانون بازنشستگان ناجا برگزار شد


پس از پایان رای گیری هیئت مدیره کانون، سردار گودرزی رئیس سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح در سخنانی به تشریح نحوه همسان سازی حقوق بازنشستگان پرداخت.
وی با اشاره به اینکه طرح قانونی شدن همسان سازی همچنان در حال پیگیری است، تصریح کرد: اگر بخواهیم قانون را عملیاتی کنیم نیاز به اصلاح قانون خدمات خدمات کشوری است و ما با قوت آن را پیگیر هستیم.
سردار گودرزی با تاکید بر اینکه برای سال 1400 مشکلی در بحث همسان سازی وجود ندارد، اضافه کرد: یکی از اقدامات مهمی که ظرف چند روز آینده رونمایی می شود اضافه شدن چند خدمت دیگر در اپلیکیشن فیش حقوق است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو