۳۷۸
چهارشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۹
تعداد بازدید: ۴۹۲
رئیس کانون بازنشستگان استان بوشهر به منظور تکریم و ارتقا روحیه مستمری بگیران با حضور در منزل مستمری بگیر خیری زارع با ایشان دیدار و گفتگو کرد.

سرهنگ بازنسشته علمدار باقری در این دیدار در سخنانی فرار رسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفته و از زحمات و جان فشانی های پیشکسوت درگذشته تشکر و قدردانی نمود. و با بیان این که مستمری بگیران همسر با تحمل سختی ها سهم بزایی در موفقیت این عزیزان در سالهای خدمت عرصه امنیت داشتند، که قابل تقدیر و تجلیل است.

وی افزود تکریم به مستمری بگیران و خانواده پیشکسوتان در جامعه باید به شکل فرهنگ در آید و همه خود را موظف به پاسداشت و زحمات و خدمات بازنشستگان و مستمری بگیران بدانند.

رئیس کانون استان در ادامه گفت: نیروی انتظامی و کانون بازنشستگان همواره تلاش کرده اند و آنچه در توان از ظرفیت های کانون استفاده نمایند برای بهبود وضعیت بازنشستگان انجام دهند و در آینده نیز این مسیر با با قدرت ادامه خواهند داد.
در پایان این دیدار صمیمانه رئیس کانون بازنشستگان ناجا پس از شنیدن مشکلات و دغدغه های مستمری بگیر خانم خیری زارع  دستورات لازم را جهت پیگیری صادر نمودند و به رسم یادبود هدایایی به ایشان اعطا نمودند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها