۶۱۵
شنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۹
تعداد بازدید: ۶۴۴
برگزاری مراسم تجلیل از نخبگان وابسته و فرزندان دارای رتبه برتر علمی
در سومین روز از هفته ناجا مراسم تجلیل از نخبگان وابسته و فرزندان دارای رتبه برتر علمی در سالن کوثر فرماندهی انتظامی استان برگزار شد.

مراسم تجلیل از نخبگان وابسته و فرزندان دارای رتبه برتر علمی با نجلیل از یک بازنشسته و 12 فرزند بازنشسته روز در سالن کوثر فرماندهی انتظامی استان برگزار شد.

در این مراسم سردار سرتیپ دوم دکتر عبدالرضا ناظری فرماندهی انتظامی استان در سخنانی، گفت: به این مراسم بایستی بیشتر پرداخته شود تا معلوم شود خدمت صادقانه و مخلصانه چه ثمراتی دارد و این موفقیت ها موقعی برای فرزندان به دست آمده که مامور نیروی انتظامی فرصت رسیدگی به خانواده را نداشته و ثمره لقمه حلال و زحمات بی شائبه است.

وی در ادامه از فرزندان نخبه پیشکسوتان تقاضا کرد برای هوشمندسازی پلیس همکاری نمایند و چون در دانشگاه به عنوان فرزندان پلیس مطرح هستند و فرزندان پاکان و خوبان هستند،مروج اصول،ارزشها،اخلاق و رفتار والای اسلامی باشند.

در این مراسم که رئیس حفاظت اطلاعات،جانشین عقیدتی سیاسی،روسای پلیس پیشگیری،تحقیقات کاربردی،امور بازنشستگی کارگزینی، معاونین هماهنگ کننده،عملیات،آموزش،بهداری،طرح و برنامه،فن آوری و اطلاعات و فرمانده پشتیبانی قرارگاه حضور داشتند.سردار فرماندهی انتظامی استان یاد و خاطره مرحوم دکتر علی شجاعی دارای تخصص گوش و حلق و بینی و فرزند رئیس کانون بازنشستگان که از نخبگان علمی بود را گرامی داشت.

تجلیل از یک بازنشسته و 12 فرزند بازشسته

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها