۴۴۰۲
سه‌شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰
تعداد بازدید: ۱۲۶۶
کانون بازنشستگان ناجا در نظر دارد از میان پیشکسوتان، ساکن در تهران، تعداد ۲ نفر را با ملاحظه شرایط مشروحه ذیل در حوزه مدیریت‌های مالی و نیروی انسانی (پرسنلی) طبق ضوابط و  مقررات قانون کار به صورت قراردادی در ستاد کانون به کارگیری نماید.
کانون بازنشستگان ناجا در نظر دارد از میان پیشکسوتان عضو کانون ساکن در تهران، تعداد ۲ نفر را با ملاحظه شرایط مشروحه ذیل در حوزه مدیریت‌های مالی و نیروی انسانی (پرسنلی) طبق ضوابط و مقررات قانون کار به صورت قراردادی در ستاد کانون بکارگیری نماید.

 داوطلبان می‌بایست حداکثر تا تاریخ ۱۵/ ۰۸/ ۱۴۰۰ به منظور ارائه مدارک و تکمیل برگ درخواست به معاونت اداری و مالی کانون به نشانی: بلوار کشاورز، بین خیابان‌های ۱۶ آذر و قدس، روبروی درب جنوبی پارک لاله، پلاک ۲۳۰ مراجعه و یا مدارک خودرا از طریق پست یا پیک ارسال نمایند.



شرایط به کارگیری:
۱- داشتن مدرک تحصیلی کارشناسی یا بالاتر در رشته حسابداری (امورمالی)
۲- داشتن مدرک تحصیلی کارشناسی یا بالاتر در رشته علوم اداری (امور پرسنلی) و یا رشته‌های علوم انسانی مرتبط با مدیریت و مدیریت منابع انسانی
۳- داشتن حداقل ۵ سال تجربه کاری مرتبط در رسته‌های مالی و اداری (در زمان اشتغال به خدمت در ناجا)
۴- حداکثر سن ۶۵ سال
۵- بازنشسته سنواتی (۳۰ سال خدمت) - مشمولین بند ب ماده ۱۲۸ قانون استخدام ناجا و تبصره ۲ ماده ۱۲۰ و تبصره ۲ ماده ۱۳۰ و مواد ۱۴۶ و ۱۴۷ قابل پذیرش نخواهند بود.
۶- گذشت حداقل ۲ سال از تاریخ بازنشستگی
۷- داشتن توانائی لازم در استفاده از رایانه و کار با سامانه‌ها و نرم افزار‌های مرتبط با شغل واگذاری.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو