۲۷۸
شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹
تعداد بازدید: ۱۵۲۱
رئیس سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح شرایط اعطای تسهیلات جدید به بازنشستگان نیروهای مسلح در سال 1399 را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح، سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا گودرزی رئیس سازمان بازنشستگان نیروهای مسلح با اعلام این مطلب گفت: در راستای سیاست ارتقای خدمات خرسندساز سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح و مقارن با فرخنده سالروز عید سعید قربان، اجرای طرح پرداخت وام تا سقف 10میلیون تومان آغاز می گردد.

رئیس سازمان بازنشستگان نیروهای مسلح با تأکید بر بهبود معیشت و ارتقای شأن و منزلت بازنشستگان معزز نیروهای مسلح، اظهارداشت: سازمان در سال 1399 اختصاص و واگذاری 1000 میلیارد تومان وام به مشترکین تحت پوشش خود را پیش بینی نموده است.

سردار گودرزی با بیان اینکه این وام به صورت غیرحضوری پرداخت خواهد شد، افزود: وام مذکور برای 100 هزار نفر از بازنشستگانی که تاکنون از تسهیلات سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح برخوردار نشده اند در طول سال جاری پرداخت خواهد شد.

 وی با اشاره به اینکه مبلغ این وام نسبت به سال گذشته دو برابر شده است، خاطرنشان ساخت: مبلغ این وام 10میلیون تومان می باشد که از طریق سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح به واجدین شرایط دریافت وام، اطلاع رسانی و مبلغ مذکور به حساب آنان واریز خواهد شد.

سردار گودرزی با توضیح اینکه برای دریافت این وام نیازی به حضور بازنشستگان نیست، گفت: به واجدین شرایط که تاکنون وام دریافت نکرده‌اندو پایه حقوق زیر شش میلیون تومان دارند، پیامک زده خواهدشد و اگر بازنشسته‌ای به هر دلیل موفق به ثبت‌نام نشود تا پایان سال چندبار اطلاع‌رسانی صورت می‌پذیرد.

رئیس سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح ضمن تأکید بر حمایت های مستمر از مشترکان معزز تصریح کرد: این وام به صورت قرض‌الحسنه و بیمه شده می باشد.

 

 

منبع: سایت سابا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها