۲۵۶
شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
تعداد بازدید: ۸۷۸
رئیس کانون بازنشستگان استان اصفهان در تشریح اقدامات خود در سال 98، گفت: کانون استان با بهره مندی از ظرفیتهای استانی و همکاری فرمانده محترم انتظامی استان، اداره بازنشستگی نیروهای مسلح استان و همکاری متقابل و کار مشترک مجموعه های فعال توانست خدمات شایسته ای به بازنشستگان، مستمری بگیران و وظیفه بگیران ارائه دهد.

سرهنگ بازنشسته مصطفی بزاز اصفهانی با اشاره به حمایت از 99 معسر با اعتباری بالغ بر 5میلیارد و 381 میلیون ریال، گفت: اعطای4 فقره وام حمایت از معسرین با باعتبار 250 میلیون ریالی، 49 فقره وام 3 میلیون تومانی قرض الحسنه خیریه امام حسن مجتبی (ع)، 62 کمک بلاعوض خیریه امام حسن مجتبی (ع)، 3156 وام قرض الحسنه سابا و 211وام جعاله از جمله اقدامات ما در حوزه حمایت از بازنشستگان بود.

تشریح اقدامات کانون بازنشستگان استان اصفهان در سال 1398


وی در خصوص برنامه های رفاهی کانون برای اعضای بازنشسته نیز گفت: در طول سال 98، 372 خانواده 4 نفره در محافل انس و الفت و ضیافت کانون حضور داشتند و 1137 خانواده 4 نفره برای اردوهای یکروزه دعوت شدند.
سرهنگ بزار اصفهانی در ادامه افزود: دیدار و سرکشی از 564 بازنشسته پیشکسوت، عیادت از 48 بیمار بستری در بیمارستان و منزل دیدار از 77 نفر از ایتام ناجا و برگزاری ضیافت افطاری پیشکسوتان شهرستانهای استان توسط خیریه امام حسن مجتبی (ع) با حضور 129 نفر از دیگر برنامههای ما در مسیر خرسندسازی اعضای کانون بود.
رئیس کانون بازنشستگان استان اصفهان مشاوره حقوقی و معاضدت قضایی برای 79 نفر را از دیگر برنامههای کانون عنوان کرد و گفت: در سال گذشته 215 خانواده سهمیه اماکن رفاهی و زیارتی، 169 نفر سهیمه استفاده از پلاژهای چادگان و یک نفر سهمیه حج تمتع دریافت کرد.

تشریح اقدامات کانون بازنشستگان استان اصفهان در سال 1398


وی از برگزاری مراسم یادواره درگذشتگان برای خانواده 78 بازنشسته درگذشته ناجا، خبر داد و گفت: در بخش ورزش نیز طی هماهنگیهای به عمل آمده، به 973 بازنشسته بلیت استخر رایگان و به 7171 نفر بلیت استخر نیم بها داده شد.
سرهنگ بزار اصفهانی در پایان با اشاره به همکاری نزدیک فرماندهی انتظامی استان با کانون، از تجلیل 205 بازنشسته از سوی فرمانده انتظامی استان خبر داد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها