۲۳۱۱
شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
تعداد بازدید: ۸۰۱
طی مراسمی در دفتر فرمانده انتظامی استان مازندران:
طی مراسمی در دفتر فرمانده انتظامی استان مازندران، حکم سرهنگ بازنشسته رمضانعلی سوادکوهی نماینده جدید مازندران در مجمع کانون اعطا شد.
رئیس کانون بازنشستگان مازندران به اتفاق دکتر نجارزاده و سرهنگ بازنشسته رمضانعلی سوادکوهی نمایندگان استان در مجمع با فرمانده انتظامی استان دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار، سرهنگ بازنشسته تقوی در سخنانی با اشاره به تبصره 6 ماده 12 اساسنامه کانون که بیان می دارد: «در صورتی که نماینده یا نمایندگان اعضا مجمع به عضویت هیئت مدیره انتخاب شوند، مسئولیت نمایندگی آنها به عنوان نماینده اعضای کانون لغو خواهد شد»، گفت: با توجه به حضور سرهنگ بازنشسته رجبی در هیئت مدیره کانون و لغو نمایندگی ایشان در مجمع، سرهنگ بازنشسته سوادکوهی که پس از دو نماینده، بیشترین رای را در انتخابات مجمع کسب نموده بود، به عنوان نماینده جدید مازندران فعالیت خواهد کرد.

در ادامه در خصوص مشکلات کانون و بازنشستگان استان بحث و بررسی شد.

سردار میرزایی فرمانده انتظامی استان نیز ضمن تاکید بر پیگیری در خصوص زمین جهت احداث ساختمان کانون استان، گفت: در خصوص تجهیز دفاتر کانون در شهرستانها به کلیه فرماندهان شهرستان ها دستور همکاری داده است.

در انتهای این جلسه، سردار میرزایی، حکم نمایندگی سرهنگ بازنشسته سوادکوهی را که از ستاد کانون بازنشستگان ناجا ارسال شده بود، به ایشان اعطا کرد.

 

جلسه معارفه سرهنگ بازنشسته رمضانعلی سوادکوهی  نماینده جدید مجمع در استان مازندران برگزار شد

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها