۲۲۹۷
شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
تعداد بازدید: ۵۸۱
جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان در دیدار و دلجویی از خانواده متوفی مهدی سهرابلو گفت: دلجویی و تکریم خانواده های کارکنان متوفی، قدردانی از صبر و ایثار آنان است.

جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان به منظور تکریم و دلجویی از مستمری بگیران ناجا، با خانواده مرحوم مهدی سهرابلو دیدار کرد.

در این دیدار رسول برزویی جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان در سخنانی گفت: صبر و ایستادگی و استقامت خانواده های همکاران متوفی در برابر سختی ها و مشکلات نزد خدا دارای اجر و ثواب عظیم است.
جانشین فرمانده انتظامی استان با تاکید بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره غیور مردانی که دل در گروی امنیت و آسایش جامعه داشتند، افزود: اگر نیروی انتظامی در انجام ماموریت های خود موفق است، این حاصل حمایت و همراهی خانواده های مومن و متدین آنان است، چرا که آرامش و آسایش را با همدلی و همراهی خود برای این مجاهدان فی سبیل الله فراهم می کنند و این امری مهم و ستودنی است.
جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان در این دیدار دلجویی و تکریم خانواده های کارکنان متوفی را قدردانی از صبر و ایثار آنان دانست و بیان کرد: جایگاه خانواده متوفی از اهمیت ویژه برخوردار بوده و صیانت و حفظ منزلت و تکریم بازماندگان یک مسئولیت انسانی و مورد تاکید سلسه مراتب فرماندهی است.
سردار برزویی یکی از رمزهای موفقیت کارکنان نیروی انتظامی را وجود خانواده آنان عنوان کرد و یادآور شد: خانواده ها در کنار تمامی مشکلات و سختی ها که دارند با فراهم آوردن محیطی سرشار از آرامش، زمینه را برای خدمتی صادقانه برای این مجاهدان فی سبیل الله فراهم می کنند.

دیدار با خانواده ستوانیکم متوفی مهدی سهرابلو

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها