۲۲۸۱
شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
تعداد بازدید: ۲۰۶
جلسه کار گروه توانمندسازی با موضوع تعاونی پیشکسوتان استان خوزستان با حضور سرهنگ حیدری معاون هماهنگ کننده فرماندهی و هیئت مدیره تعاونی پیشکسوتان، رئیس کانون بازنشستگان استان و نماینده مجمع کانون در سالن جلسات معاون هماهنگ کننده فرماندهی استان خوزستان برگزار گردید.

جلسه ای کار گروه توانمندسازی با موضوع تعاونی پیشکسوتان استان خوزستان با حضور سرهنگ حیدری معاون هماهنگ کننده فرماندهی و هیئت مدیره تعاونی پیشکسوتان، رئیس کانون بازنشستگان استان و نماینده مجمع کانون در سالن جلسات معاون هماهنگ کننده فرماندهی استان خوزستان برگزار گردید.

سرهنگ حیدری با بیانه شمه ای از ظرفیت های موجود در استان ضمن اعلام آمادگی کامل فرماندهی به منظور حمایت و اشتغال زایی و ایجاد درآمد ثانویه برای جامعه هدف بعضی از موانع کار را تشریح نمود و بر مشارکت فرماندهی در رفع آنها تاکید نمود. دیگر حاضرین در این کار گروه به تناسب به بیان تاریخچه تشکیل تعاونی و تلاشهای بعمل آمده در راستای فعال سازی تعاونی و توان اجرایی آن پرداختند.

در نهایت با برسی شرایط موجود مقرر شد با معرفی یکی از برنامه های برون سپاری پیرامون تحقیق به عمل آمده و با شرایط موجود تطبیق داده و راهکارهای موجود شناسایی تا نسبت به واگذاری آن به تعاونی اقدام شود.

برگزاری جلسه ای کار گروه توانمندسازی
 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها