۲۱۵۸۲
سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
تعداد بازدید: ۳۲
نخستین نشست اندیشه ورزی کانون تهران بزرگ در سال جاری و به مناسبت بزرگداشت روز معلم با دعوت از تنی چند از اساتید و معلمان بازنشسته فراجا در تاریخ ۱۱ اردیبهشت برگزار شد.

به مناسبت روز معلم، روز گرامیداشت مقام شامخ علم و معنویت در جمهوری اسلامی ایران، کانون بازنشستگان انتظامی تهران بزرگ اقدام به برگزاری جلسه‌ای با حضور تنی چند از اساتید و  معلمان برجسته بازنشسته فراجا تحت عنوان اولین نشست فصلی اندیشه ورزی در سال ۱۴۰۳ نمود.
در این جلسات و نشست‌ها که به صورت فصلی برگزار می‌شود، به تناوب از صاحب نظران، فرماندهان، مدیران و مسئولان بازنشسته نیروی انتظامی دعوت به عمل آمده، از تجارب، پیشنهادات، انتقادات و راهکار‌های ایشان در اجرای امور جاری کانون یا ارائه آن به مسئولان ذی ربط برای بهبود انجام فعالیت‌های فراجا بهره برداری می‌گردد.
در این نشست علاوه بر معلمان و اساتید بازنشسته، معاون نیروی انسانی فاتب، رئیس امور بازنشستگی فاتب و رؤسا و مدیران کانون نیز حضور داشتند و به بحث و بررسی پیرامون مسائل و موارد مبتلابه بازنشستگان پرداختند.
نخست سردار مسکنی رئیس کانون ضمن خوشامدگویی روز معلم را تبریک گفته در خصوص سالروز شهادت شهید مطهری، فعالیت‌های کانون و ... سخن گفت. پس از رئیس کانون رئیس امور فرهنگی کانون گزارشی از فعالیت‌های یکساله کانون ارائه داد و در ادامه مدعوین به طرح مسائلی درباره نقاط قوت و ضعف آموزش در فراجا، بهره مندی اعضا از خدمات کانون، به کارگیری پیشکسوتان و فرزندان آنان، تکریم بازنشستگان، آمادگی برای همکاری استفاده از تجارب بازنشستگان، بی توجهی به آموزش و درنتیجه افزایش تعداد شهدا و ... پرداختند.
در انتها نیز رئیس کانون با جمع بندی نقطه نظرات اعلام نمود این موارد به مسئولان فراجا منعکس خواهد شد و بانک اطلاعات اساتید و معلمان کانون نیز تکمیل خواهد گردید. این نشست با اهدای لوح تقدیر و هدایا به پایان رسید.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها