۲۱۲۹۴
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
تعداد بازدید: ۷۲
همزمان با اولین روز از سال ۱۴۰۳، فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد با ۶ نفر از بازنشستگان بیمار و بستری در منزل دیدار و گفت گو کردند.

همزمان با اولین روز از سال ۱۴۰۳، فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد به اتفاق رئیس عقیدتی و سیاسی شهرستان حجت‌الاسلام و المسلمین محمدی و مسئول دفتر نمایندگی کانون شهرستان نجف آباد با ۶ نفر از بازنشستگان بیمار و بستری در منزل دیدار و گفت گو کردند. سرهنگ میثم گوهری آرانی ضمن گرامیداشت و تبریک این ایام با بیان اینکه پیشکسوتان سرمایه های این مرز و بوم بشمار می آیند، عنوان داشت : تکريم و ارج نهادن به شأن و جایگاه  پیشکسوتان وظیفه ماست و باید از تجربیات آنها در راستای ایجاد تحول به نحو مطلوب بهره برد. وی با تاكيد بر تکریم و رسيدگي سريع و دقيق به مشكلات بازنشستگان، افزود: از زحمات بی شائبه خانواده های محترم و صبور این عزیزان و خادمین این عرصه تشکر و قدردانی نموده و با اهدای ﻫﺪاﯾﺎﯾﯽ از آنان تقدیر بعمل آورد.

دیدار صمیمانه فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد با ۶ پیشکسوت دارای معلولیتدیدار صمیمانه فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد با ۶ پیشکسوت دارای معلولیتدیدار صمیمانه فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد با ۶ پیشکسوت دارای معلولیتدیدار صمیمانه فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد با ۶ پیشکسوت دارای معلولیتدیدار صمیمانه فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد با ۶ پیشکسوت دارای معلولیت

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها