۲۱۲۱۳
چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
تعداد بازدید: ۳۰
جلسه کانون بازنشستگان انتظامی تهران بزرگ با مسئولان اداره کل بازنشستگی ن. م استان تهران روز دوشنبه ۲۱ اسفند برگزار شد.

در این جلسه که رئیس، جانشین و تنی چند از مسئولان کانون نیز در آن حضور داشتند، نخست سردار مسکنی رئیس کانون طی سخنانی گزارشی از عملکرد یکساله کانون بازنشستگان انتظامی تهران بزرگ ارائه کرد و پس از وی حجت الاسلام علیاری حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفته و به ذکر احادیث و روایاتی در همین خصوص پرداخت. سپس مهندس دستور رئیس اداره کل بازنشستگان نیرو‌های مسلح استان تهران در سخنان خود گفت:سال خوبی در کانون سپری و  کار‌های خوبی نیز در کانون انجام شده است. از جمله این کار‌ها راه اندازی امور بانوان است که برای اولین بار در کانون‌های نیرو‌های مسلح انجام شده و عالی است.

وی با ابراز خوشحالی از نحوه ارائه گزارش، از زحمات زیادی که در کانون کشیده شده تقدیر نمود و خواستار تداوم جلسات اندیشه ورزی شد. اختصاص مبلغ ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در سال آینده به عنوان سرانه برگزاری ضیافت، نامعلوم بودن سهمیه، پیگیری بازسازی منازل در سال آینده و ... نیز از دیگر مواردی بود که رئیس اداره کل امور بازنشستگی ن. م استان تهران بدان اشاره نمود.

تقدیر و تشکر از انجام مشاوره حقوقی در کانون تهران بزرگ و تسری آن در سایر کانون‌ها نیز آخرین مطلبی بود که از سوی ایشان مطرح شد. پس از مهندس دستور، دکتر علی اکبری نیز از انجام مسابقات ورزشی برای جانبازان قطع نخاع تقدیر و تشکر کرد و با تبریک احراز رتبه نخست کانون در استان تهران، بر بهره گیری از بانوان برای دیدار و سرکشی تأکید نمود و اظهار داشت افراد با سن بالاتر را باید در اولویت خدمت رسانی قرار داد. این جلسه با جمع بندی نظرات توسط سردار مسکنی رئیس کانون تهران بزرگ خاتمه یافت.  

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها