۲۱۱۲۸
دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
تعداد بازدید: ۲۷
رئیس کانون بازنشستگان انتظامی استان و نماینده مجمع کانون، همزمان با موفقیت قاطع همکار ارزشمند سید روح الله موسوی بیدلی به عنوان نماینده مردم شریف و قدر شناس شهرستان‌های لردگان، فلارد و خانمیرزا در مجلس دوازدهم پیامی را در تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ صادر نمودند.

منّت خدای حیِّ لایزال را که به پیشگاهِ حضرتش، مردم شریف و نجیب استان چهارمحال و بختیاری همچون همیشه، رو سفید و سرفراز  آزمون حضور شدند و عمق وفاداری و وطن دوستی خویش را، با حضور پرشور و شعور در پای صندوق‌های رأی و مشارکت در تعیین سرنوشت خویش، به نمایش گذاردند.
پیروز این میدان، خود مردم هستند، که فارغ از نام برگزیدگان ملت برای حضور بر مسند نمایندگی و تلاش در استیفای حقوق مردم، با حضور پرنشاط خویش، حماسه‌ای دیگر به نام ایران مقتدر آزاد، رقم زدند و با هر برگ رأی، دشمنان زبون را گامی به عقب راندند.
رأی قاطع مردم شریف شهرستا ن های لردگان ، خانمیرزا و فلارد و اعتماد به چهره محبوب و مردمی ، همکار ارجمند جناب اقای سید روح الله موسوی بیدلی به عنوان منتخب مردم در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بر قامت برازنده ی ایشان مبارک باد. از خداوند متعال توفیق روز افزون این عزیز بزرگوار را خواستاریم .
کانون بازنشستگان انتظامی استان چهارمحال و بختیاری - نماینده مجمع بازنشستگان

تبریک کانون بازنشستگان انتظامی استان به منتخب مردم شریف شهرستان لردگان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها