۱۸۷۹۱
پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۲
تعداد بازدید: ۹۹
حجت الاسلام و المسلمین عباسعلی یاری رئیس مرکز فرهنگی و خانواده سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با رئیس و کارکنان کانون استان دیدار و گفتگو کرد

حجت الاسلام و المسلمین عباسعلی یاری رئیس مرکز فرهنگی و خانواده ع س فراجا ضمن حضور در کانون بازنشستگان انتظامی استان با رئیس و کارکنان این کانون دیدار و گفتگو نمودند.

در این دیدار صمیمی که ریاست محترم ع.س و جانشین محترم انتظامی استان نیز ایشان را همراهی مینمودند ابتدا سرهنگ بازنشسته علی پورکاوه ضمن خیر مقدم و تبریک هفته فراجا به میهمانان گرانقدر حاضر، نسبت به ارائه آمار و عملکرد کانون اقدام نموده و در دنباله سخنان خود مواردی را در خصوص تبصره 3 ماده 117 قانون جامع خدمات کشوری(متناسب سازی حقوق بازنشستگان و شاغلین) که مرتبط با عمده مشکلات معیشتی جامعه بازنشستگان می باشد بیان نمودند. پس از آن حجت الاسلام و المسلمین یاری ضمن ابراز خرسندی از حضور در استان چهارمحال و بختیاری اقدام به تشریح برنامه های مرکز فرهنگی و خانواده کارکنان و وابستگان نموده بر لزوم توجه هرچه بیشتر به بازنشستگان تأکید نمودند. در پایان این نشست ریاست محترم عقیدتی سیاسی انتظامی استان نیز به تشریح برنامه های انجام شده  در جهت رسیدگی به مشکلات بازنشستگان انتظامی پرداخته و مطالبی را در این رابطه بیان نمودند. لازم به ذکر است پس از پایان این نشست حجت الاسلام و المسلمین یاری ضمن حضور در منزل یکی از بازنشستگان استان با ایشان دیدار و گفتگو نمودند. 

بازدید رئیس مرکز فرهنگی و خانواده کارکنان و اعضای وابسته فراجا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها