۱۶۹۹۲
چهارشنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۲
تعداد بازدید: ۳۶۴
سردار رادان فرمانده کل انتظامی ج.ا.ایران گفت: مسیر خدمت ما همان راه اباعبدالله الحسین (ع)است و به اذن الله تا آخر مقتدرانه و تا پای جان مسیر را ادامه می دهیم.

فرمانده کل انتظامی ج.ا.ایران ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و شهادت غیور مردان راه امنیت در استان سیستان و بلوچستان گفت: در ایام محرم هستیم و نگاه به این ایام می تواند نگاه ما را به مسیر و طریقت هموار و آسان کند سفر امام حسین (ع) از مکه تا کربلا گرچه کوتاه اما یک سفر از جنس عبادی و برای انجام یک تکلیف الهی بود در چهل منزلی که اباعبدالله الحسین قرار می گیرند چهل حدیث مفصل راه و طریقت است.

سردار رادان گفت: مسیر خدمت ما همان راه اباعبدالله الحسین (ع)است و به اذن الله تا آخر مقتدرانه و تا پای جان مسیر را ادامه می دهیم.

وی افزود: پای امنیت مردم تا پای جان ایستاده ایم/ کسانی که بخواهند از دیوار قانون عبور کنند از آنها عبور می کنیم.

فرمانده کل انتظامی کشور در پایان به حادثه کلانتری 16 زاهدان اشاره کرد و گفت: این حادثه برای ما افتخار آفرین شد کلانتری که در حال ارائه خدمات انتظامی و قضایی به مردم بود کسانی جرات کردند از دیوار کلانتری عبور کردند دیگر نتوانستند از کلانتری خارج شوند و دو خط قرمز برای پلیس وجود دارد اول اینکه کسانی بخواهند از دیوار قانون عبور کند از آنها عبور می کنیم و کسی که بخواهد از مامور قانون عبور کند به حکم قانون از او هم عبور می کنیم و پلیس در این مقوله باید هوشیار و دقیق باشد.

 

فرمانده کل انتظامی کشور : مسیر خدمت ما همان راه اباعبدالله الحسین (ع) است

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها