۲۱۲۷۷
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
تعداد بازدید: ۱۱۵
مدیرکل فروشگاه های اتکا اصفهان با رئیس کانون بازنشستگان انتظامی استان دیدار و از نزدیک در جریان مشکلات پیشکسوتان در خصوص فروشگاه های اتکا قرار گرفت.

دکتر بهمن پور عسگری رئیس فروشگاه‌های اتکا استان اصفهان به همراه جناب معانی رئیس اداری و بازرگانی فروشگاه‌های اتکا استان با سرهنگ بازنشسته نعمت اله دهقانی رئیس کانون بازنشستگان انتظامی استان و کارمند رتبه ۱۵ علی رحیمی رئیس امور بازنشستگان و مستمری بگیران فرماندهی انتظامی استان دیدار و از نزدیک در جریان مشکلات پیشکسوتان در خصوص فروشگاه های اتکا قرار گرفتند.

در این دیدار صمیمی، بهمن پور عسگری ضمن ارائه گزارش عملکرد ۱۱ ماهه فروشگاه‌های اتکا از خدمات اتکا اصفهان در حوزه خدمات رسانی به جامعه هدف و مشتریان شامل تعداد شعبات اتکا در سراسر استان، توزیع کالا‌های اساسی، جشنواره فجر تا فطر، توسعه فروشگاه‌های مشارکتی در سایر نقاط پرجمعیت اصفهان مانند خیابان کاوه و یا شهرستان های فاقد فروشگاه پرجمعیت جامعه هدف، افزایش یارانه حکمت و انظباط بخشی در زمان واریز و ... را ارائه کرد.
نعمت اله دهقانی نیز از خدمات ارزنده اتکا و تلاش‌های مدیریت و کارکنان آن مجموعه تشکر کرد و درخواست نمود با حضور ایشان در برنامه‌های ضیافت کانون که تعداد کثیری از اعضاء جامعه هدف حضور دارند در خصوص خدمات و تخفیفات ویژه ارائه شده توسط فروشگاه ها‌ی اتکا اطلاع رسانی شود.
در پایان جلسه، مشکلات بازنشستگان اعم از افزایش اعتبار و یارانه حکمت کارت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها